کد خبر: 558980
|
۱۴۰۱/۰۳/۳۰ ۱۳:۳۰:۰۶
| |

منابع عبری: دختر و داماد ترامپ امروز به اراضی اشغالی می‌روند

یک سایت عبری زبان اعلام کرد که مشاور رئیس جمهور سابق آمریکا همراه با همسرش امروز (دوشنبه) به اراضی اشغالی سفر خواهند کرد.

منابع عبری: دختر و داماد ترامپ امروز به اراضی اشغالی می‌روند
کد خبر: 558980
|
۱۴۰۱/۰۳/۳۰ ۱۳:۳۰:۰۶

سایت عبری زبان "وای نت" به نقل از برخی شاهدان عینی گزارش داد، جارد کوشنر، مشاور رئیس جمهور سابق آمریکا همراه با ایوانکا ترامپ، همسر خود امروز سوار یک فروند هواپیمای شرکت "العال" شدند که از میامی به اراضی اشغالی پرواز کرد.

به گزارش ایسنا، این سایت عبری زبان در ادامه اعلام کرد که کوشنر و ایوانکا در کلاس تجاری نشستند و یوئیل رازفوزوف، وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی نیز در این پرواز حضور داشت.

وای نت در ادامه نیز گزارش داد، علت سفر این زوج به اراضی اشغالی مشخص نیست.

وال استریت ژورنال نیز پیش از این به نقل از برخی منابع آگاه نوشته بود، صندوق ویژه سرمایه‌گذاری جارد کوشنر در حال برنامه‌ریزی برای سرمایه‌گذاری صدها میلیون دلار عربستان در شرکت‌های تازه‌ تاسیس اسرائیلی است.  

همچنین این منابع اظهار کردند: "اونتی پارتنرز" که کوشنر به تازگی تاسیس کرده و بیش از سه میلیارد دلار از جمله تعهدی دو میلیارد دلاری از سوی صندوق منابع حاکمیتی اسرائیل را جمع‌آوری کرده، برای اولین بار دو شرکت اسرائیلی را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کرد.

منابع مذکور افزودند: این تصمیم اولین نمونه علنی برای این است که منابع صندوق سرمایه‌های عمومی عربستان به "اسرائیل" روانه خواهد شد و این نشانه آمادگی ریاض برای تعامل یا تل‌آویو علی رغم قطع روابط دیپلماتیکی میان دو طرف است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها