کد خبر: 558600
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۸ ۲۰:۰۹:۳۸
| |

براساس یک نظرسنجی

25% آمریکایی‌های خارج نشین به دنبال لغو تابعیت آمریکایی هستند

نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که یک چهارم شهروندان آمریکایی که در خارج از این کشور زندگی می‌کنند به صورت جدی در حال برنامه‌ریزی برای لغو تابعیت آمریکایی خود هستند.

25% آمریکایی‌های خارج نشین به دنبال لغو تابعیت آمریکایی هستند
کد خبر: 558600
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۸ ۲۰:۰۹:۳۸

تحقیقات جدید نشان می‌دهد که یک چهارم شهروندان آمریکایی که در خارج از این کشور زندگی می‌کنند به صورت جدی در حال برنامه ریزی لغو تابعیت آمریکایی خود هستند.

​به گزارش فارس، به گزارش پایگاه خبری آکسیوس، بر اساس تحقیقی که سرویس « Greenback Expat Tax » از سه هزار و 200 آمریکایی که در 121 کشور در جهان زندگی می‌کنند، جمع آوری کرده، قوانین مالیاتی سنگین برای آمریکایی‌هایی که از در خارج از این کشور زندگی می‌کنند، مهم‌ترین دلیلی است که آمریکایی‌هایی خارج نشین را به فکر لغو تابعیت انداخته است.

اکثر کشورهای جهان سیستم مالیاتی مبتنی بر اقامت دارند. با این حال،‌ شهروندان آمریکایی که در کشور دیگری زندگی می‌کنند به دلیل سیستم مالیاتی مبتنی بر شهروندی آیالات متحده، همچنان به دولت آمریکا بدهکار هستند. این موضوع هزینه‌های مالیاتی زیادی برای شهروندان آمریکایی ساکن در خارج از این کشور به همراه داشته و در برخی موارد باعث بدهی مالیاتی در هر دو کشور شده است. 

شهروندان آمریکایی ساکن در خارج در صورتی که حساب‌های بانکی یا درآمد خارجی خود را گزارش نکنند، با جریمه‌های سنگینی از سوی دولت آمریکا مواجه خواهند شد.

اکثر شرکت کنندگان در این نظرسنجی (86 درصد) گفته‌اند که نگرانی‌های آنها کمتر توسط دولت آمریکا مورد بررسی قرار گرفته است. یک چهارم از شرکت کنندگان در نظرسنجی گفته‌اند که درصدد لغو تابعیت آمریکایی خود بوده و چهل درصد نیز گفتند که این احتمال را رد نمی‌کنند و یک سوم نیز گفته‌اند که هرگز این گزینه را مد نظر قرار نخواهند داد.

بر اساس برآورد وزارت خارجه آمریکا، در سال 2020، حدود 9 میلیون آمریکایی در خارج از این کشور زندگی می‌کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها