کد خبر: 521582
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۷ ۱۲:۵۲:۵۰
| |

براساس نتایج یک نظرسنجی:

دو سوم آمریکایی‌ها مخالف حضور بایدن در انتخابات 2024 هستند

جدیدترین نظرسنجی در آمریکا در حالی نشان از تداوم کاهش میزان محبوبیت جو بایدن دارد که همچنین مشخص شد، دو سوم از آمریکایی‌ها مخالف حضور وی در انتخابات ریاست جمهوری 2024 هستند.

دو سوم آمریکایی‌ها مخالف حضور بایدن در انتخابات 2024 هستند
کد خبر: 521582
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۷ ۱۲:۵۲:۵۰

اعتمادآنلاین| براساس نتایج نظرسنجی روزنامه یو اس ای توی و دانشگاه سافولک مشخص شد که فقط 38 درصد از مردم آمریکا عملکرد بایدن را تایید می کنند که نسبت به آمار نظرسنجی قبلی باز هم روند کاهشی داشته است.

به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای هیل، از زمانیکه گسترش گونه دلتا کرونا در آمریکا در پیشرفت ها برای مهار همه‌گیری این ویروس تاثیر منفی گذاشت و همچنین انتقادها از تصمیم بایدن برای خروج شتابزده از افغانستان، مقبولیت بایدن در سراشیبی سقوط قرار گرفت.

این در حالی است که میزان تایید عملکرد بایدن در اواخر اکتبر(مهر) طی نظرسنجی مرکز هریس 43 درصد اعلام شده بود که با کاهش به میزان 38 درصد مشخص شده محبوبیت رئیس جمهوری آمریکا میان مردم این کشور در سراشیبی سقوط قرار داشته که می تواند پیامدهایی برای بایدن به دنبال داشته باشد.

در این نظرسنجی جدید روزنامه یو اس ای تودی و دانشگاه سافولک مشخص شده است که 46 درصد از شرکت‌کنندگان معتقدند که عملکرد بایدن به عنوان رئیس‌جمهور بدتر از انتظارات بوده است.

64 درصد از شرکت‌کنندگان همچنین اعلام کردند که نمی خواهند بایدن دوباره برای انتخابات سال 2024 نامزد شود که این امار در میان شرکت کنندگان حامی دمکرات ها 28 درصد بود.

به نظر می رسد که یکی از بزرگترین دلایل کاهش تایید عملکرد بایدن این است که به باور آمریکایی ها مشکلات بزرگ اقتصادی موضوعی است که دولت بایدن به اندازه کافی در آن متمرکز نشده است.

نظرسنجی های اخیر نشان می دهد که اطمینان شهروندان آمریکایی نگران از وضعیت تورم نسبت به شرایط اقتصادی رو به افول است. نتایج نظرسنجی اخیر شبکه سی ان بی سی و فاکس نیوز نشان از کاهش شدید تایید عملکرد کلی بایدن و نحوه مدیریت وضعیت اقتصادی در میان مردم آمریکا دارد.

به رغم اینکه برخی کارشناسان معتقدند چالش تورم اکنون جهانی است اما شماری از اقتصاددانان بر این باورند که سیاستهای اقتصادی بایدن خود یکی از عوامل افزایش تورم در آمریکا بوده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها