وزیر خارجه تل‌آویو:

اسرائیلی‌ها فورا ترکیه را ترک کنند

نفر دوم کابینه رژیم صهیونیستی با طرح ادعای «تلاش‌های ایران برای حملات تروریستی علیه اسرائیلی‌ها»، به اتباع این رژیم درباره سفر به ترکیه هشدار داد.

اسرائیلی‌ها فورا ترکیه را ترک کنند
کد خبر: 557528
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۳ ۱۶:۳۹:۱۲

«یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی روز دوشنبه (امروز) در اظهاراتی خطاب به ساکنان فلسطین اشغالی از آنها خواست به ترکیه سفر نکنند.

​به گزارش فارس، در حالی که به دنبال تاکید مقام‌های ارشد ایرانی به گرفتن انتقام خون شهید «صیاد خدایی» از رژیم صهیونیستی، این رژیم درباره سفر به برخی کشورهای منطقه هشدار داده بود، نفر دوم کابینه رژیم صهیونیستی امروز درباره لزوم مسافرت نکردن صهیونیست‌ها به ترکیه اظهارنظر کرد.

به گزارش وبگاه صهیونیستی «والا نیوز»، یائیر لاپید وزیر خارجه و نخست‌وزیر گردشی کابینه رژیم صهیونیستی در اظهاراتی مدعی «تلاش‌های ایران برای حملات تروریستی علیه اسرائیلی‌ها» شد.

این مقام ارشد رژیم اشغالگر قدس ادعا کرد: «به دنبال یک سلسله حملات تروریستی ایران علیه اسرائیلی‌هایی که برای تعطیلات به استانبول رفته‌اند، از اسرائیلی‌ها می‌خواهیم که به استانبول پرواز نکنند و اگر نیاز حیاتی ندارید به ترکیه پرواز نکنید. اگر در حال حاضر در استانبول هستید، در اسرع وقت به اسرائیل بازگردید».

اظهارنظر این مقام ارشد صهیونیست در شرایطی مطرح شد که به دنبال رسانه‌ای شدن دست داشتن این رژیم در ترور شهید «حسن صیاد خدایی»، مقام‌های تل‌آویو در پی هراس از اقدام ایران برای گرفتن انتقام خون این شهید، به اتباع رژیم صهیونیستی درباره سفر به کشورهای منطقه هشدار داده بود.

اظهارات یائیر لاپید در شرایطی مطرح شده که اخیرا کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد، سازمان امنیت این رژیم در تلاش برای خنثی‌سازی «حمله انتقام جویانه ایران» در ترکیه است و هشدار سفر به ترکیه همچنان برقرار است.

این شبکه در ادامه ادعا کرد: «این ترس از این واقعیت ناشی می‌شود که ایرانی‌ها برای انتقام گرفتن در پاسخ به ترورهای منتسب به اسرائیل که برخی از آنها به موساد نسبت داده می‌شود، مصمم هستند. ایرانی‌ها به دلیل ناکامی در دستیابی به مقامات و شخصیت‌های ارشد اسرائیلی، در راستای هدف گرفتن گردشگران اسرائیلی در خارج کار می‌کنند».

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شده بود: «سرویس‌های اطلاعاتی ترکیه به اسرائیل در خنثی سازی این حمله ایران در خاک ترکیه کمک می‌کند و جنگ مغزها میان اطلاعات ترکیه و ایران برای خنثی سازی این حمله همواره در جریان است» 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها