کد خبر: 557453
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۳ ۱۱:۱۹:۰۶
| |

خطیب‌زاده درباره حمله پهپادی اخیر به اربیل: پاسخ اسرائیل در جای خودش داده می‌شود نه در کشورهای ثالث

سخنگوی وزارت خارجه درباره حمله پهپادی اخیر و کشته شدن دو نفر از اعضای موساد گفت: در این باره پاسخی ندارم. پاسخ اسرائیل در جای خودش داده می‌شود و پاسخ را در جای خودش می‌دهیم و در کشورهای ثالث نمی‌دهیم.

خطیب‌زاده درباره حمله پهپادی اخیر به اربیل: پاسخ اسرائیل در جای خودش داده می‌شود نه در کشورهای ثالث
کد خبر: 557453
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۳ ۱۱:۱۹:۰۶

سعید خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سؤالی درباره حمله اخیر رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق اظهار داشت: بعد از این اتفاق امیرعبداللهیان با همتای سوری صحبت و محکوم و درباره چگونگی مرتفع کردن این مشکل برای فرودگاه دمشق و پیش بینی های لازم صحبت‌هایی را داشت. با گوترش این تجاوزات مکرر رژیم اشغالگر قدس محکوم شد. این رژیم سعی می‌کند بحران‌ها را به خارج از سرزمین‌های اشغالی منتقل کند. پاسخ درست مقاومت و عقب راندن این رژیم متجاوز است. ملت‌های منطقه می‌دانند جواب متجاوز سیلی است و خنده نیست و این مقاومتی که مردم سوریه با مقاومت نشان دادند محوری است که مردان مقاومت در مقابل این رژیم نشان دادند. سوریه نمی‌تواند حیاط خلوتی برای رژیم اشغالگر قدس باشد. 

به گزارش فارس، سخنگوی وزارت خارجه همچنین بیان کرد: از اقدامات داخل لبنان توسط لبنان استقبال کردیم و یک موضوع لبنانی است و باید خودشان تصمیم بگیرند.

وی درباره حمله پهپادی اخیر و کشته شدن دو نفر از اعضای موساد گفت: در این باره پاسخی ندارم. پاسخ اسرائیل در جای خودش داده می‌شود و پاسخ را در جای خودش می‌دهیم و در کشورهای ثالث نمی‌دهیم.

برخی منابع انگلیسی و عربی می‌گویند در حمله پهپادی به چند خودرو در بزرگراه اصلی شهر اربیل، فرمانده جوخه ترور موساد کشته شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها