کد خبر: 553633
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۳ ۲۱:۰۱:۴۷
| |

مخالف دولت ترکیه:

اردوغان و مقام‌های ارشد قصد فرار از کشور دارند

رهبر حزب اصلی اپوزیسیون ترکیه مدعی شد که رئیس‌جمهور و مقامات ارشد حزب حاکم عدالت و توسعه با انتقال پول به خارج از کشور قصد فرار دارند.

اردوغان و مقام‌های ارشد قصد فرار از کشور دارند
کد خبر: 553633
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۳ ۲۱:۰۱:۴۷

رهبر حزب اصلی اپوزیسیون ترکیه روز سه‌ شنبه مدعی شد که «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور و مقامات ارشد حزب حاکم «عدالت و توسعه» طی طرحی که شامل انتقال پول به خارج از کشور از طریق شرکت‌های تجاری زیر زمینی است، آماده فرار از ترکیه هستند.

​به گزارش فارس، به گزارش وبگاه «احوال» «کمال قلیچداراوغلو» رهبر حزب جمهوری خواه خلق این سخنان را در دیدار پارلمانی با نمایندگان حزب خود بیان کرد.

قلیچدار اوغلو مدعی شد که رئیس جمهور ترکیه در حال آماده شدن برای فرار است. رهبرحزب خلق خطاب به اردوغان گفت: «سعی نکنید این موضوع را انکار کنید، ما تمام حقیقت را می‌دانیم و همه اسناد را در اختیار داریم.»

قلیچدار اوغلو افزود که جزئیات بیشتری از این مسئله را افشا خواهد کرد.

ادعاهای رهبر اصلی اپوزیسیون ترکیه در حالی مطرح می‌شود که حکومت اردوغان با یک بحران اقتصادی پیش از انتخابات بعدی که برای تابستان ۲۰۲۳ برنامه ریزی شده است، تهدید می‌شود. لیر، واحد پول ترکیه نیز  بیشترین کاهش ارزش را طی سال‌های اخیر تجربه کرده است. 

طی روزهای اخیر، هزاران نفر ردر تظاهراتی در شهر «استانبول» در ترکیه در اعتراض به محکومیت «جانان کفتانچی اوغلو» سیاستمدار برجسته مخالف دولت حاکم ترکیه به دلیل توهین به رئیس جمهورو دولت این کشور تجمع کردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها