کد خبر: 550886
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۹ ۱۲:۴۷:۰۲
| |

روزنامه تایمز:

اسرائیل برای ترور رهبران حماس تیم تشکیل می‌دهد

یک روزنامه انگلیسی در گزارشی نوشت، دولت رژیم اشغالگر به همپیمانان خود اعلام کرده که برای اعزام تیم‌هایی برای ترور رهبران جنبش حماس در خارج آماده می‌شود.

اسرائیل برای ترور رهبران حماس تیم تشکیل می‌دهد
کد خبر: 550886
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۹ ۱۲:۴۷:۰۲

روزنامه تایمز چاپ انگلیس نوشت، دولت رژیم اشغالگر به همپیمانان خود اعلام کرده در راستای انتقام‌گیری از عملیات‌های دو ماه گذشته فلسطینی‌ها، برای اعزام تیم‌هایی برای ترور رهبران جنبش حماس در خارج آماده می‌شود.

به گزارش ایسنا، این روزنامه در ادامه نوشت که احتمالا حماس از طرف دستگاه‌های اطلاعاتی در خاورمیانه و اروپا هشدارهایی درباره حملات قریب‌الوقوع دریافت کرده است.

روزنامه تایمز در گزارش خود به نقل از برخی منابع اطلاعاتی نوشت، اسرائیل در تلاش است پس از یک سال از توقف جنگ علیه غزه که با میانجیگری مصر محقق شد و آخرین دور جنگ در غزه در مه ۲۰۲۱ پایان یافت، پیام آشکاری بدهد.

این روزنامه در پایان بر اساس نظرات برخی تحلیلگران، احتمال اینکه ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی به ترور رهبران حماس در داخل اقدام کند، بعید دانست و در ادامه نوشت، چرا که چنین اقدامی می‌تواند موجب روشن شدن آتش جنگی مشابه سال گذشته میلادی شود و احتمالا ترورها در دیگر کشورهای منطقه همانند لبنان و یا قطر که اعضای ارشد حماس در آنجا زندگی و کار می‌کنند، انجام خواهند شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها