نامزد سابق انتخابات آمریکا: ترامپ خائن است

یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سابق آمریکا، «دونالد ترامپ» را «خیانتکار» خواند.

نامزد سابق انتخابات آمریکا: ترامپ خائن است
کد خبر: 550579
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۷ ۱۸:۵۲:۵۰

یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سابق آمریکا، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق این کشور را «خیانتکار» خواند.

به گزارش فارس، «جو والش» نامزد سابق انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا روز شنبه در توییتی نوشت: «دونالد ترامپ خائن به این کشور است. او بی وفا است او همان چیزی است که بنیانگذاران ما از آن می ترسیدند. با این حال، او رهبر بلامنازع حزب جمهوری خواه است و نامزد حزب جمهوریخواه برای ریاست جمهوری در سال ۲۰۲۴ خواهد بود.»

نماینده سابق ایالت «ایلینوی» در کنگره پیشتر در مصاحبه با شبکه خبری «سی‌ان‌ان» حزب جمهوریخواه را «حزب ترامپ» خواند و اظهار داشته بود که این حزب یک فرقه سیاسی شده و امکان شکست دادن  ترامپ در انتخابات مقدماتی موجود نبود.

«دونالد ترامپ» رئیس‌‌جمهور جنجالی سابق آمریکا  اخیرا نیز در گفت‌وگو با شبکه «سی بی ان نیوز» گفته  که به دلیل آنکه مردم او را احمق می‌دانستند، تست شناختی داده‌ است اما این تست‌ها منفی بوده است.

وی در این خصوص گفت، شاید مردم مرا «یک دیکتاتور یا چیزهای دیگر» خطاب کنند اما پس از انجام تست‌های شناختی دیگر مرا احمق خطاب نمی کنند.

وی در مصاحبه خود بار دیگر به تست شناختی که در سال ۲۰۱۸ انجام داد اشاره کرد و گفت که «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا هم باید این تست را بدهد.

روزنامه انگلیسی «ایندیپندنت» در بخشی از گزارش خود در این رابطه نوشت، آزمایشی که ترامپ به آن در مصاحبه خود اشاره کرده است، «ارزیابی شناختی مونترال» نام دارد. او پیش از این در گردهمایی‌های انتخاباتی خود، به نتیجه تست روان شناختی خود بعنوان یک افتخار نام می‌برد و از آن به عنوان تست هوش (IQ) نام برد.

بر اساس این گزارش، به نظر می رسد که ترامپ از عملکرد خود در این آزمایش روان شناختی، علیه مخالفان سیاسی خود استفاده می‌کند. با این حال، این آزمایش 10 دقیقه ای برای تشخیص اختلالات شناختی خفیف مانند علائم اولیه زوال عقل طراحی شده است.

ایندیپندنت ادامه داد، در تست فوق، از ترامپ خواسته شد مجموعه‌ای از کلمات را تکرار کند: «شخص»، «زن»، «مرد»، «دوربین»، «تلویزیون» و پس از مدتی از او پرسیده شد که آیا این کلمات را به ترتیب به خاطر می‌آورد یا خیر.

بر اساس این گزارش، ترامپ پس از گذراندن این تست در آن زمان گفته بود: «این شگفت انگیز است. چگونه این کار را انجام دادی؟» من این کار را انجام می‌دهم چون حافظه خوبی دارم، چون از نظر شناختی روبراه هستم.»

طبق این گزارش، دونالد ترامپ همچنین از اینکه حزب جمهوری‌خواه در انتخابات میان‌دوره‌ای به عنوان یک حزب موفق ظاهر می‌شود پس از اینکه «جی‌دی ونس» نامزد مورد تأیید او، نامزدی جمهوری‌خواهان در سنای اوهایو را به دست آورد، به خود می‌بالید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها