کد خبر: 550071
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۴ ۱۵:۱۵:۰۰
| |

شهردار طالبان هنگام زنا به دام افتاد

شهردار طالبان هنگام زنا به دام افتاد
کد خبر: 550071
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۴ ۱۵:۱۵:۰۰

روز ۱۲ ثور/ اردیبهشت، مولوی ریحان شهردار سمنگان هنگام فعل «زنا» از سوی نیروهای این‌گروه در محاصره قرار گرفته‌است.

به گزارش پنجشیر نیوز، منابع محلی همچنان به [پنجشیر نیوز] گزارش می‌دهند که مولوی ریحان، شهردار سمنگان هنگام فعل «زنا) از سوی نیروهای قوماندان جعفر در محاصره قرار دارد.  و گفته می‌شود که در مولوی عبدالمنان، معاون والی طالبان در سمنگان، مولوی ریحان را پناه داده‌است.

گزارش‌ها می‌رسانند که وضعیت در ولسوالی دره‌صوف این ولایت کاملاً نظامی است و همچنان به باور باشنده‌گان محل، معاون والی ولایت سمنگان مانع بازداشت شهردار این ولایت می‌شود.

قابل ذکر است که شهردار طالبان در حالی دست به اقدام ننگین و شرم‌آور زده است که یک‌روز قبل از آن‌را طالبان نخستین روز عید سعید فطر اعلام کردند.

این نشان دهنده‌ی ماهیت اصلی و چهره ظالم طالبان را نشان می‌دهد که حتی به مقدسات تعریف شده اسلامی نیز باور و احترام ندارند.

 

قابل ذکر است که قبل از این نیز آوازه فساد اخلاقی طالبان جهان را فرا گرفته‌بود. پیشتر از آن رهبری گروه طالبان فرمانده‌هانش را از داشتن (بچه بی‌ریش) که سوی نیروهای این‌گروه به عنوان برده جنسی استفاده می‌شود، ممانعت کرده بودند.

و همچنان چندی قبل، نوار تصویری از پارتی و محفل شبانه، توأم با رقص، پایکوبی و شرابخواری برادر علم گل حقانی، رئیس اداره گذرنامه طالبان نیز به دسترس رسانه‌ها قرار گرفت که نشان دهنده زن‌باره‌گی و اوج فساد اخلاقی در صفوف نیروها و در سطوح رهبری این گروه را نشان می‌دهد.  

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها