کد خبر: 549190
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۷ ۰۸:۴۵:۲۹
| |

تشدید تدابیر امنیتی در پی تهدید بنت و خانواده‌اش به مرگ

به دنبال ارسال نامه‌ای با محتوای تهدید آمیز به همراه یک گلوله برای نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، دفتر وی اعلام کرد که مسئولان امنیتی پوشش حمایتی- امنیتی از نخست وزیر و خانواده وی را تشدید کردند.

تشدید تدابیر امنیتی در پی تهدید بنت و خانواده‌اش به مرگ
کد خبر: 549190
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۷ ۰۸:۴۵:۲۹

وب سایت "وای‌نت" گزارش داد که پاکت حاوی نامه و گلوله به یکی از افراد خانواده نفتالی بنت، نخست وزیر اسرائیل داده شده بود و در این نامه وی و خانواده‌اش در منطقه‌ای به نام "رعنانا" جایی که زندگی می‌کنند، تهدید به مرگ شده‌اند.

به گزارش ایسنا، به نقل روسیا الیوم،‌ در همین راستا سرویس امنیت داخلی اسرائیل (شاباک) خبر از آغاز تحقیقات خود در این زمینه داد.

پلیس رژیم صهیونیستی ارائه جزئیات بیشتر درباره این تحقیقات را ممنوع و در بیانیه‌ای اعلام کرد که تحقیقات در این زمینه را به همراه سرویس امنیت داخلی اسرائیل پیش خواهد برد.

بنت نیز به نوبه خود در بیانیه‌ای اعلام کرد که رقابت سیاسی هر چه می‌خواهد حساس و عمیق باشد،  نباید اجازه داد به مرحله‌ای از خشونت، تهدید به مرگ و رفتارهای قلدر مآبانه کشیده شود.

وی افزود که اختلاف نظرها در رقابت سیاسی طبیعی است، منتهی تهدید به مرگ و خشونت در رقابت‌های سیاسی امر "غیرقابل قبول" است.

بنت همچنین گفت که وظیفه اصلی او حمایت از همسر و فرزندانش و همینطور خاموش کردن آتش اختلافات سیاسی در اسرائیل است.

نفتالی بنت ۲۰ ماه جاری به دنبال استعفای "عیدیت سلیمان"، رئیس حزب یمینا در دولت ائتلافی و خروجش از حزب حاکم، گفته بود؛ استعفای این نماینده کنست با فشارها و تهدیدهای راستگرایان افراطی اسرائیلی صورت گرفته است و راستگرایان افراطی به رهبری بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی تمام این اقدامات را جهت شکست و انحلال دولت انجام می‌دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها