کد خبر: 549027
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۶ ۱۲:۱۹:۲۳
| |

لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا:

پس از شکست روسیه جنگ اوکراین وارد مرحله جدیدی شده

وزیر دفاع آمریکا با ادعای اینکه پس از شکست روسیه در نبرد کی‌یف، جنگ اوکراین وارد مرحله جدیدی شد، گفت اوکراینی‌ها برای پیروزی در این جنگ به کمک نیاز دارند.

پس از شکست روسیه جنگ اوکراین وارد مرحله جدیدی شده
کد خبر: 549027
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۶ ۱۲:۱۹:۲۳

لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا امروز (سه‌شنبه) عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین را «غیرقابل توجیه» توصیف و نیروهای این کشور را به انجام جنایات جنگی متهم کرد.

به گزارش فارس، آستین که در جمع نمایندگان کشورهای عضو سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در پایگاه «رامشتاین» واقع در آلمان صحبت می‌کرد، گفت: «ما به خاطر شجاعت اوکراین و به خاطر رنج آن مردم اینجا جمع شده‌ایم».

به نوشته وبگاه «اسکای نیوز»، وی با بیان اینکه اوکراین به حملات روسیه پاسخ می‌دهد و به دفاع از خود ادامه می‌دهد، اظهار داشت: «ما کمک‌ها را با سرعت بی‌سابقه تحویل می‌دهیم و تفاوت آن را در این زمینه مشاهده می‌کنیم».

رئیس پنتاگون در راستای اتهام‌زنی‌ها و سیاه‌نمایی‌ها علیه مسکو گفت: «تهاجم روسیه به اوکراین غیرقابل توجیه است و جنایات آن نیز غیرقابل توجیه است. کشورهای خیرخواه اکنون برای حمایت از اوکراین در برابر تهاجم روسیه گردهم آمده‌اند».

آستین ادامه داد: «جنگ اوکراین، پس از شکست روسیه در نبرد کی‌یف، وارد مرحله جدیدی شده است. اوکراین اکنون برای پیروزی، به کمک ما نیاز دارد و پس از جنگ نیز به کمک نیاز خواهد داشت».

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها