مولانا فضل‌الرحمن، رهبر اپوزیسیون در پارلمان پاکستان:

انتخابات فوری در پاکستان برگزار شود

«مولانا فضل‌الرحمن» رهبر اپوزیسیون در پارلمان پاکستان که باعث برکناری دولت «عمران‌خان» شد، خواهان برگزاری انتخابات فوری در این کشور شد.

انتخابات فوری در پاکستان برگزار شود
کد خبر: 547810
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۹ ۱۲:۱۷:۵۷

مولانا فضل‌الرحمن، رهبر اپوزیسیون در پارلمان پاکستان و نیز متحد «شهباز شریف» که باعث برکناری دولت «عمران‌خان» شد، خواهان برگزاری انتخابات فوری در این کشور شد.

به گزارش فارس، وی گفت: این موضع ما نیست که بی جهت قدرت را طولانی کنیم؛ ما نیاز به انتخابات فوری داریم. مصلحت هم حدی دارد، این وظیفه ماست که اعتماد را به ملت برگردانیم.

رئیس جمعیت علمای اسلام پاکستان در ادامه گفت: ما بر موضع خود ایستاده ایم اما مصلحت حدی دارد، از مجالس استفاده کنید و اصلاحات انتخاباتی انجام دهید.

اپوزیسیون پارلمان پاکستان متشکل از حزب مسلم لیگ شاخه نواز شریف به ریاست «شهباز شریف»، جمعیت علمای اسلام شاخه فضل‌الرحمن به ریاست «مولانا فضل الرحمن»، حزب مردم پاکستان به ریاست «آصف علی زرداری»، حزب متحده قومی، حزب ملی بلوچستان و چند حزب دیگر بود که با استفاده از رأی عدم اعتماد، دولت حزب تحریک انصاف به ریاست «عمران خان» را از قدرت کنار زد.

در حال حاضر عمران‌خان نیز با برپایی تجمعات گسترده در این کشور خواهان برگزاری انتخابات زودهنگام است.

از سوی دیگر، اکسپرس نیوز گزارش داد پس از موفقیت در رای عدم اعتماد به عمران خان، اختلافاتی در مورد توزیع پست ها در دولت جدید پدیدار شده و در این زمینه، اختلافات عمده ای در زمینه کسب پست ریاست جمهوری مشاهده می شود.

جایی که آصف علی زرداری و مولانا فضل الرحمن بر مواضع خود ایستاده و به همین دلیل تشکیل دولت جدید نیز به تعویق افتاده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها