کد خبر: 544985
|
۱۴۰۱/۰۱/۰۸ ۱۲:۱۶:۰۷
| |

وابسته نظامی اسرائیل به زودی راهی بحرین می‌شود

سفیر رژیم صهیونیستی در منامه اعلام کرد که اسرائیل به زودی وابسته نظامی در مقر ناوگان پنجم دریایی آمریکا در بحرین منصوب می‌کند.

وابسته نظامی اسرائیل به زودی راهی بحرین می‌شود
کد خبر: 544985
|
۱۴۰۱/۰۱/۰۸ ۱۲:۱۶:۰۷

«ایتان نائیه» سفیر رژیم صهیونیستی در منامه در گفت‌وگو با رادیوی ارتش رژیم اسرائیل تاکید کرد: تل آویو به زودی  یک وابسته نظامی در مقر ناوگان پنجم دریایی آمریکا در بحرین تعیین خواهد کرد و موعد آن هنوز مشخص نشده است.

به گزارش تسنیم، وی در ادامه افزود: این امر در بحبوحه اقدامات بروکراسی در حال انجام است. من فکر می‌کنم تا فصل تابستان کارکنان بیشتری به همراه مسئولان دیگر به این سفارتخانه ملحق خواهند شد.

ایتان نائیه ضمن تاکید بر تداوم نشست النقب‌ اعلام کرد:« وزرای امور خارجه از آنچه در «الخضیره» رخ داده ، مطلع شدند و با وجود آن، این نشست براساس برنامه‌ریزی انجام شده ادامه خواهد داشت».

وزرای خارجه چهار کشور عربی مصر، امارات، بحرین و مغرب  روز  یکشنبه در اجلاسی که با حضور «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی و «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا در منطقه اشغالی نقب برگزار می‌شود، شرکت  کردند.

گروه‌های ملی و مقاومت فلسطین نشست شش جانبه رژیم صهیونیستی و چهار کشور عربی و آمریکا در نقب اشغالی را محکوم و آن را مغایر با منافع امت و خنجربه پشت ملت فلسطین قلمداد کردند.

امارات، بحرین و مغرب در سال 2020 تحت نظارت آمریکا، توافقنامه سازش با رژیم صهیونیستی را امضا کردند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها