کد خبر: 544387
|
۱۴۰۱/۰۱/۰۹ ۰۹:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

بعد جدیدی از خساست خانواده نتانیاهو رسانه‌ای شد

رسانه‌های اسرائیلی از رسوایی جدیدی در زندگی شخصی بنیامین نتانیاهو پرده برداشتند.

بعد جدیدی از خساست خانواده نتانیاهو رسانه‌ای شد
کد خبر: 544387
|
۱۴۰۱/۰۱/۰۹ ۰۹:۰۰:۰۰

رسانه‌های اسرائیلی از رسوایی جدیدی در زندگی شخصی بنیامین نتانیاهو پرده برداشتند.

به گزارش اعتمادآنلاین، شبکه 12 تلویزیون رژیم اسرئیل در گزارشی فاش کرد، بنیامین نتانیاهو هنگام سفرهای متعدد به نیویورک باقی‌مانده غذایش را هم با خود به اسرائیل بازمی‌گرداند.

آمنون آبراموویچ نویسنده این گزارش نوشته است، نتانیاهو و همسرش طی سفرهای مکرر خود به ایالات متحده در بهترین رستوران‌های واشینگتن و نیویورک به حساب مالیات‌دهنده اسرائیلی غذا می‌خورده و حتی از باقی‌مانده غذای خود هم نمی‌گذشتند و به همراهان خود دستور می‌دادند آن را بسته‌بندی کنند و در دمای پایین در هواپیما بازگردانند.

بر اساس این گزارش، مدیر دفتر نتانیاهو مامور بسته‌بندی باقی‌مانده غذاهای لاکچری آنها و انتقالش از آمریکا به اسرائیل بود تا بعد از فرود هواپیما در فرودگاه بن‌گوریون کارمندان دفتر نخست‌وزیری این غذاها را مستقیماً به محل اقامت او ببرند.

گفتنی است طی سال‌های نخست‌وزیری بنیامین نتانیاهو مسئولان اقامتگاه ریاست‌جمهوری آمریکا اعلام می‌کردند نتانیاهو در سفرهای متعدد خود به ایالات متحده با خود چند چمدان رخت چرک هم می‌آورد تا به حساب دولت آمریکا در آنجا شسته شوند.

این اطلاعات در روزنامه واشینگتن پست هم منتشر شده و رسانه‌های عبری‌زبان نیز در همان زمان به طور گسترده‌ای به آن پرداختند.

جان هدسون در همین باره در روزنامه واشینگتن پست نوشته بود، شست‌وشوی لباس در ضیافتگاه ریاست‌جمهوری آمریکا برای رهبران کشورهای مهمان رایگان است، اما معمولاً هیچ یک از این رهبران به دلیل کوتاهی حضور در آنجا از چنین خدماتی استفاده نمی‌کنند و تنها خانواده نتانیاهو هستند که هر بار با چند چمدان لباس چرک در این ضیافتگاه حاضر می‌شوند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها