کد خبر: 543109
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۳ ۱۲:۲۶:۲۸
| |

جان کربی، سخنگوی پنتاگون:

نشانه‌ای از حمله شیمیایی روسیه در اوکراین وجود ندارد

سخنگوی پنتاگون اعلام کرد که در حال حاضر هیچ نشانه‌ای از حمله قریب‌الوقوع روسیه با تسلیحات شیمیایی در اوکراین وجود ندارد اما مقامات همچنان از نزدیک این موضوع را بررسی می‌کنند.

نشانه‌ای از حمله شیمیایی روسیه در اوکراین وجود ندارد
کد خبر: 543109
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۳ ۱۲:۲۶:۲۸

جان کربی، سخنگوی پنتاگون در گفت‌وگو با برنامه "دیس ویک" ای‌بی‌سی عنوان داشت: ما همچنان از نزدیک به بررسی و نظارت این موضوع ادامه خواهیم داد. ما هنوز هیچ نشانه‌ای درخصوص حمله قریب‌الوقوع روسیه با تسلیحات شیمیایی بیولوژیکی ندیده‌ایم. اما ما از نزدیک این موضوع را رصد می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، چهره‌های بین‌المللی بی‌شماری تاکنون هشدار داده‌اند که روسیه ممکن است "تسلیحات شیمیایی خود" را در اوکراین مستقر کرده باشد.

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو در مصاحبه‌ای با روزنامه آلمانی که روز یکشنبه منتشر شد، گفت که اتهامات اخیر روسیه علیه اوکراین مبنی بر "ایجاد تسلیحات بیولوژیکی" ممکن است بهانه‌ای باشد تا روسیه تحت یک "عملیات پرچم دروغین"، سلاح‌های شیمیایی خود را پرتاب کند.

وی به روزنامه آلمانی دی ولت گفت: اکنون که این ادعاهای دروغین مطرح شده است، ما باید هوشیار باشیم زیرا ممکن است خود روسیه بتواند عملیات تسلیحات شیمیایی را تحت این "ساختار دروغ" برنامه ریزی کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها