حزب الله:

دستور سفارت آمریکا برای انتخابات لبنان، سرنگون کردن مقاومت است

نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله با اشاره به تلاش آمریکا برای سرنگونی مقاومت در لبنان، گفت که این توطئه با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، خنثی خواهد شد.

دستور سفارت آمریکا برای انتخابات لبنان، سرنگون کردن مقاومت است
کد خبر: 542577
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۰ ۱۸:۳۹:۱۷

«علی دعموش» نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در خطبه نماز جمعه امروز گفت که مقابله با پروژه «سرنگونی مقاومت» در انتخابات پارلمانی، با مشارکت حداکثری در انتخابات صورت خواهد گرفت.

پایگاه خبری العهد به نقل از دعموش گزارش داد: «برخی هستند که با دستور سفارت آمریکا، فقط با شعار سرنگونی مقاومت، وارد انتخابات پارلمانی می‌شوند، ولی ما در حزب الله، با شعار "می‌مانیم، حمایت می‌کنیم و می‌سازیم"، در انتخابات شرکت می‌کنیم».

 وی با بیان اینکه حزب الله از لبنان در برابر تمامی کسانی حمایت می‌کند که به منابع آن چشم دوخته‌اند، خاطر نشان کرد: «ما حکومتی قدرتمند، عادل، آزاد و مستقل تشکیل خواهیم داد».

دعموش تصریح کرد: «حامیان مقاومت، در انتخابات به پای صندوقها خواهند رفت تا به تمامی کسانی که مقاومت را هدف قرار می‌دهند، بگویند که تبلیغات رسانه‌ای و سیاسی و هر گونه تحریک و باجخواهی صرفا باعث خواهد شد که به مقاومت بیشتر پایبند شوند».

نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله با بیان اینکه حامیان مقاومت این بار در انتخابات، پروژه خبیثانه آمریکا را ناکام خواهند گذاشت، خاطر نشان کرد، پروژه آمریکا، هویت لبنانِ مقاوم را هدف قرار می‌ند.

وی در پایان تأکید کرد، مردم در این انتخابات، دو راه بیشتر ندارند: یا از لبنان و تشکیل حکومت و نجات این کشور حمایت کنند که این مسئله، گزینه مقاومت است، یا اینکه لبنان را تحت قیمومیت آمریکا رها کنند تا عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را تحمیل کند و آن را به سمت فتنه داخلی سوق دهد. این مسئله، گزینه آمریکا در لبنان است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها