کد خبر: 540157
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۷ ۰۹:۲۶:۱۸
| |

هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان:

واشنگتن مجددا هم پیمانانش را در اوکراین رها کرد

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان تاکید کرد، حوادث کنونی بین روسیه و اوکراین دلیل دیگری بر این مسئله است که واشنگتن مجددا هم پیمانانش را رها کرده است.

واشنگتن مجددا هم پیمانانش را در اوکراین رها کرد
کد خبر: 540157
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۷ ۰۹:۲۶:۱۸

هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان تاکید کرد: حساب برخی در لبنان روی حمایت آمریکا به شکست منجر می‌شود. رهایی لبنان و منطقه از تمام فجایع با آزادی واقعی از زیر سلطه آمریکا ممکن است.

به گزارش ایسنا از سایت النشره، وی تاکید کرد: حوادث کنونی میان روسیه و اوکراین نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها خواهان بر هم زدن ثبات در داخل روسیه هستند و در عین حال از روسیه می‌خواهند هیچ کاری نکند. آمریکا زمانی که می‌بیند منافعش در خطر است به دنبال حفظ منافع خود می‌رود و حتی کسانی را که به آنها وعده داده و با آن‌ها همکاری کرده رها می‌کند.

صفی الدین تاکید کرد: اوکراین امروز به تنهایی با جنگ مقابله می‌کند. جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا گفت که در این جنگ نظامی شرکت نخواهد کرد. وی به اوکراینی‌ها گفت تصمیمات بین المللی و تحریم‌ها و حمایت با سلاح را بگیرید و بروید مردمتان را وارد درگیری کنید که هیچ کسی از آن سود نمی‌برد. این آمریکا است و همانطور که در لبنان نیز آن را می‌شناسیم چند بار از عمل کردن به وعده‌های خود سر باز زده و کسانی را که به آنها وعده داد وارد جهنم فتنه در لبنان کرده و سپس رها کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها