کد خبر: 540067
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۶ ۱۸:۱۰:۴۶
| |

سفیر ایران در اوکراین:

هماهنگی‌ها برای عبور اتباع ایرانی از مرز مولداوی انجام شده است

سفیر ایران در اوکراین گفت: هماهنگی‌هایی با تهران داشتیم تا تمهیداتی برای عبور اتباع ایرانی از مرز مولداوی و چند کشور دیگر در همسایگی اوکراین فراهم شود.

هماهنگی‌ها برای عبور اتباع ایرانی از مرز مولداوی انجام شده است
کد خبر: 540067
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۶ ۱۸:۱۰:۴۶

منوچهر مرادی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در اوکراین عصر امروز در گفتگو با شبکه خبر، گفت: سفارت ایران در اوکراین بر اساس وظیفه ذاتی خود، وضعیت اتباع ایرانی در اوکراین را به طور جدی پیگیری می‌کند.

به گزارش مهر، وی بیان کرد: هماهنگی‌هایی با تهران داشتیم تا تمهیداتی برای عبور اتباع ایرانی از مرز مولداوی و چند کشور دیگر در همسایگی اوکراین فراهم شود.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در اوکراین تصریح کرد: مسئولان سفارت ایران در اوکراین هم وظیفه رصد تحولات و گزارش‌دهی به تهران را دارند و هم به طور میدانی در میان ایرانیان و دانشجویان مقیم در اوکراین حضور می‌یابند. آرامش در میان ایرانیان مقیم اوکراین برقرار است.

مرادی تصریح کرد: البته دانشجویان ما از پوشش اخبار ایران درباره وضعیت اوکراین گلایه داشتند و گفتند که این مسئله منجر به نگرانی خانواده‌های آنان می‌شود. بنابراین، رسانه‌های داخلی ایران باید ضمن توجه به رسالت خبری خود، این موضوع را مدنظر داشته باشند و التهاب بی‌جهت ایجاد نشود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها