کد خبر: 538535
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۹ ۱۰:۲۰:۴۷
| |

ادعای صهیونیست‌ها درباره سرنگونی دو کوادکوپتر در فلسطین اشغالی

چند روز پس از آنکه منابع عبری خبر دادند ارتش رژیم صهیونیستی یک پهپاد خودی را ساقط کرده، تل‌آویو بار دیگر مدعی سرنگونی دو کوادکوپتر در شمال و جنوب فلسطین اشغالی شد.

ادعای صهیونیست‌ها درباره سرنگونی دو کوادکوپتر در فلسطین اشغالی
کد خبر: 538535
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۹ ۱۰:۲۰:۴۷

ارتش رژیم صهیونیستی، شامگاه پنجشنبه، مدعی سرنگونی دو کوادکوپتر در شمال و جنوب فلسطین اشغالی شد.

به گزارش فارس، «آویخای ادرعی» سخنگوی عربی ارتش رژیم صهیونیستی در صفحه توئیتر ادعا کرد که ارتش این رژیم یک کوادکوپتر را که از خاک لبنان وارد حریم هوایی فلسطین اشغالی شده بود، سرنگون کرده است. ادرعی در ادامه مدعی شد که این کوادکوپتر متعلق به جنبش حزب‌الله لبنان بوده است.

ساعاتی پس از این ادعا، وی در پیامی دیگر مدعی شد که نیروهای ارتش این رژیم در منطقه مرزی جنوب نوار غزه پس از رصد یک کوادکوپتر آن را سرنگون کرده‌اند. با این حال، او بدون انتشار تصویری از کوادکوپتر یادشده، نوشت که پهپاد در داخل نوار غزه سقوط کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی در حالی این ادعاها را مطرح می‌کند که رسانه‌های عبری بیست و چهارم ماه جاری خبر داده بودند که ارتش این رژیم به اشتباه یک پهپاد خود را در مرز لبنان سرنگون کرده است. پایگاه عبری‌زبان «والا» در این خصوص خبر داده بود که نیروهای تل‌آویو با این تصور اشتباه که پهپاد از مرز لبنان عبور کرده و وارد خاک فلسطین اشغالی شده است،  یک پهپاد خود را سرنگون کردند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها