کد خبر: 535621
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۲ ۱۹:۴۹:۵۸
| |

هادی العامری:

هیئت هماهنگی شیعی منسجم است/ رایزنی با همه طرف ها ادامه دارد

رئیس ائتلاف فتح عراق ضمن تأکید بر انسجام هیئت هماهنگی شیعی گفت رایزنی ها و مذاکرات با همه جریان ها و فراکسیون ها برای خروج از بن بست سیاسی فعلی ادامه دارد.

هیئت هماهنگی شیعی منسجم است/ رایزنی با همه طرف ها ادامه دارد
کد خبر: 535621
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۲ ۱۹:۴۹:۵۸

«هادی العامری» رئیس ائتلاف فتح و دبیرکل سازمان بدر عراق گفت: هیئت هماهنگی شیعی به مذاکرات و گفتگوهای سیاسی با همه جریان‌ها و فراکسیون‌های سیاسی و پارلمانی بدون قائل شدن هیچ استثنایی ادامه می‌دهد.

به گزارش مهر، به نقل از پایگاه خبری شفق نیوز، هادی العامری در نشستی که با حضور «عبدالکریم الانصاری» معاون دبیرکل سازمان بدر و نمایندگان فراکسیون بدر در پارلمان عراق برگزار شد، بر انسجام و یکپارچگی هیئت هماهنگی شیعی و ادامه مذاکرات این هیئت با همه جریان‌های و فراکسیون‌ها سیاسی عراق تأکید کرد.

الانصاری نیز در این نشست گفت: به حاشیه راندن هر جریان سیاسی زیرمجموعه هیئت هماهنگی شیعی از دموکراسی به دور است و به تشکیل دولت اکثریت ملی ختم نخواهد شد.

وی ادامه داد: انسجام و اتحاد هیئت هماهنگی شیعی، منبع قدرت برای همه طرف‌ها است و همه فراکسیون‌های سیاسی باید با هیئت هماهنگی به عنوان یک ساختار به هم پیوسته و متحد و نه بر اساس شخصیت‌ها و افراد رفتار کنند.

معاون دبیر کل سازمان بدر تصریح کرد: هیئت هماهنگی شیعی برای خروج از بن بست سیاسی فعلی از طرح‌ها و پیشنهادات همه طرف‌های سیاسی استقبال می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها