کد خبر: 535419
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۱ ۱۸:۰۲:۲۰
| |

حزب‌الله لبنان:

آمریکا و اسرائیل برای نابودی کشورهای مقاوم، هماهنگی دارند

​رئیس فراکسیون «وفاداری به مقاومت» وابسته به حزب‌الله لبنان در پارلمان این کشور اعلام کرد که آمریکا و رژیم صهیونیستی در تخریب کشورهایی که در برابر آنها تسلیم نمی‎شوند، با یکدیگر هماهنگ هستند.

آمریکا و اسرائیل برای نابودی کشورهای مقاوم، هماهنگی دارند
کد خبر: 535419
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۱ ۱۸:۰۲:۲۰

«محمد رعد» رئیس فراکسیون «وفاداری به مقاومت» در پارلمان لبنان می‌گوید که آمریکایی‌ها از اسرائیلی‌ها می‌خواهند تا به روی کشورهای منطقه آغوش بازی داشته باشند؛ اما کشورهایی که از چنین تعاملاتی امتناع می‌کنند، از نظر اقتصادی تحت فشار قرار می‌گیرند.

به گزارش ایسنا، «محمد رعد» در سخنرانی امروز خود در جنوب لبنان تصریح کرد: ایالات متحده، اسرائیل را استخدام کرد تا برود و برای فریب کشورهایی مانند امارات، ترکیه و دیگران کار کند و با هدف قرار دادن سیستم بانکی هر کشوری که تسلیم نمی‌شود، آن کشور را نابود کند.

وی افزود: از نظر آمریکا و اسرائیل، سر بلند کردن کشوری که بخواهد با خون فرزندانش از حاکمیت خود محافظت کند، ممنوع است و باید ذلیل و تسلیم باشد و در صف بایستد به تمام دستورات آمریکا و دشمن صهیونیست پایبند باشد و اعلام وفاداری کند.

نماینده پارلمان لبنان ادامه داد: آنچه دشمن را در کشور ما لبنان ناامید می‌کند این است که بخش اعظمی از مردم ما سربلند، مقاوم و وفادار و اهل ایمان هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها