کد خبر: 534408
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۵ ۲۰:۳۴:۵۶
| |

مسئول امور رسانه‌ای و فرهنگی دفتر ریاست جمهوری یمن:

تلاش امارات برای کم اهمیت جلوه دادن عملیات«طوفان» مغلطه‌کاری است

مسئول امور رسانه‌ای و فرهنگی دفتر ریاست‌ جمهوری یمن تأکید کرد که امارات در تلاش است تا شدت ضربات یمن به دبی و ابوظبی را تکذیب کند.

تلاش امارات برای کم اهمیت جلوه دادن عملیات«طوفان» مغلطه‌کاری است
کد خبر: 534408
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۵ ۲۰:۳۴:۵۶

«زید الغرسی» مسئول امور رسانه‌ای و فرهنگی دفتر ریاست جمهوری یمن گفت که تلاش امارات و کشورهای حاشیه خلیج فارس برای کم اهمیت جلوه دادن عملیات «طوفان یمن» و ادعای مقابله با موشک‌ها، مغلطه‌کاری است که رژیم سعودی از ابتدای تجاوز به یمن آن را در پیش گرفته است.

​به گزارش فارس، الغرسی در مصاحبه با وبگاه «العهد» تصریح کرد که امارات سعی دارد ضربات یمن به دبی و ابوظبی را تکذیب کند چرا که این حملات باعث خروج شرکت‌های سرمایه‌گذار از امارات و تأثیرات منفی بر اقتصاد آن می‌شود.

وی افزود که این تبلیغات رسانه‌ای امارات به منزله اطمینان دادن به شرکت‌های سرمایه‌گذار و ادعای برقراری امنیت در امارات است تا به این ترتیب از خروج شرکت‌های سرمایه‌گذار از بازار امارات جلوگیری کند در حالی که گزارش‌های آمریکایی اصابت موشک‌های یمنی به اهداف مورد نظر را تأیید کرده‌اند.

الغرسی همچنین تصریح کرد که هدف قرار دادن امارات به منزله هدف قرار دادن رژیم صهیونیستی است چرا که «کشورک» امارات پروژه عادی‌سازی روابط با دشمن در منطقه را از لحاظ سیاسی، نظامی و استراتژیکی رهبری می کند.

مسئول امور رسانه‌ای و فرهنگی دفتر ریاست جمهوری یمن با اشاره به توان موشکی یمن برای هدف قرار دادن اراضی اشغالی، گفت که تحول تکنولوژیکی زیادی به وجود آمده و هدف قرار دادن امارات نیز پیامی به رژیم صهیونیستی و آمریکا بود چرا که این اسرائیل بود که به خصوص بعد از سفر «نفتالی بنت» نخست‌وزیر این رژیم به امارات، این کشور را به سمت تشدید تنش‌ها سوق داد.

وی تأکید کرد که نبرد امروز با پروژه صهیونیستی-آمریکایی و ابزارهای آن در منطقه است و یمن به یک قدرت منطقه‌ای موثر در محور مقاومت تبدیل شده که سعی دارد محور شر را از منطقه اخراج نماید.

الغرسی تصریح کرد که هدف از عملیات اول و دوم طوفان یمن برای ادب کردن امارات و خارج کردن آن از جنگ بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها