اوکراین واحدهای ضربتی مجهز به تسلیحات سنگین تشکیل داد

رسانه های روسیه از انتقال انواع تسلیحات سنگین توسط ارتش اوکراین به خطوط حائل در منطقه دونباس و تشکیل واحدهای ضربتی تهاجمی خبر دادند.

اوکراین واحدهای ضربتی مجهز به تسلیحات سنگین تشکیل داد
کد خبر: 534337
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۵ ۱۴:۰۵:۵۳

رسانه های روسی از جمله شبکه تلویزیونی روسیه ۲۴ و خبرگزاری ریانووستی به نقل از سازمان پلیس جمهوری خود خوانده دونتسک از آماده شدن ارتش اوکراین برای تهاجم بزرگ به این منطقه خبر دادند.  

به گزارش ایرنا، بر اساس این گزارش ها، در زمان حاضر انتقال تسلیحات سنگین از جمله آتشبارها و واحدهای تانک و نفربرهای زرهی و تجهیزات برای نابودسازی مین به خطوط حائل در منطقه دونباس جریان دارد.

یک مقام پلیس جمهوری خود خوانده لوگانسک هم در گفت و گو با ریانووستی از انتقال مقادیری تسلیحات آتشباری و توپ های متحرک ارتش اوکراین به خطوط حائل خبر داد.

 در همین حال این خبرگزاری از امکان استفاده اوکراین از افراد یک واحد ملی گرای افراطی به نام «پراوی سکتور» برای تهاجم به دونباس و پاکسازی این منطقه خبر داد.  

شبه نظامیان پراوی سکتور در نبردهای سال ۲۰۱۴ در منطقه دونباس علیه روس تبارهای این منطقه شرکت کرده و روسیه بخاطر اعمال خشونت آمیز اعضای این گروه، آن را در ردیف گروه های تروریستی قرار داده است.  

در همین حال شب گذشته شورای امنیت ملی اوکراین به ریاست ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهوری این کشور تشکیل جلسه داد و در آن وضعیت منطقه دونباس بررسی شد.  

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها