کد خبر: 533195
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۹ ۰۸:۲۰:۵۶
| |

اردوغان از رئیس تل آویو برای سفر به آنکارا دعوت کرد

مقام های رژیم اسرائیل تایید کردند که « اسحاق هرتزوگ» رئیس این رژیم دعوتنامه ای از « رجب طیب اردوغان » برای سفر به ترکیه دریافت کرده است.

اردوغان از رئیس تل آویو برای سفر به آنکارا دعوت کرد
کد خبر: 533195
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۹ ۰۸:۲۰:۵۶

تلویزیون رژیم صهیونیستی بامداد امروز (چهارشنبه) به نقل از مقام های  این رژیم اعلام کرد که «هرتزوگ» طی گفت و گوی تلفنی با «رجب طیب اردوغان» رییس جمهوری ترکیه برای سفر به آنکارا دعوت شد.   

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری اسپوتینک روسیه، آن‌ها افزودند که تماس‌ها درباره سفر «هرتزوگ» به ترکیه در مرحله بسیار پیشرفته‌ای است و ما اکنون زمان مناسبی را برای آن در نظر خواهیم گرفت. 

مقام های  رژیم اسرائیل اعلام کردند که پس از سفر «هرتزوگ» به ترکیه، انتظار می‌رود طرف ترکیه‌ای نیز به سرزمین‌های اشغالی سفر کند. 

به نوشته اسپوتنیک مقام های  رژیم صهیونیستی در واکنش به پیشنهاد «اردوغان» به این رژیم برای احداث خط لوله گاز که از طریق ترکیه به اروپا بگذرد به صراحت اعلام کردند که هر گونه پیشرفت با ترکیه به قیمت روابط راهبردی با یونان و قبرس دو متحد رژیم اسرائیل نخواهد بود. 

اردوغان رییس جمهوری ترکیه دیروز (سه شنبه) گفته بود که در حال تماس با «اسحاق هرتزوگ» رییس رژیم صهیونیستی برای سفر به ترکیه است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها