حسین کنعانی‌مقدم، کارشناس مسائل بین الملل:

مذاکره ایران با آمریکا اتفاق نخواهد افتاد

یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: اینکه آمریکایی‌ها فکر کنند برجام ظرفیت این را دارد که به صورت مستقیم با ایران درباره مسائل انقلاب مذاکره کنند، یک جنگ روانی است و قطعا این اتفاق نخواهد افتاد.

مذاکره ایران با آمریکا اتفاق نخواهد افتاد
کد خبر: 531873
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۲ ۰۸:۰۵:۱۰

حسین کنعانی‌مقدم، کارشناس مسائل بین الملل ضمن اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب پیرامون عدم تسلیم پذیری در برابر دشمن اظهار داشت: مقام معظم رهبری با بیانات خود هوشیارانه این جنگ روانی‌ آمریکایی‌ها بگویند برجام مذاکره بین ایران و آمریکا است، را خنثی کردند و عملا با این بیاناتشان آنها را خلع سلاح کردند.

به گزارش فارس، وی افزود: آمریکایی‌ها به دنبال این بودند که بگویند ایران قصد مذاکره ندارد و در این جنگ روانی به جبهه مقاومت پیام می دادند که ایران بالاخره پای میز مذاکره آمد و تسلیم خواسته‌های آمریکا شد و این سم مهلکی برای مقاومت بود ولی رهبر انقلاب با هوشیاری پاسخ آنها را دادند.

این کارشناس مسائل بین الملل اضافه کرد: مقام معظم رهبری گفتند که مذاکره با دشمن به معنای سازش و تسلیم نیست، این نشان دهنده هوشیاری در مقابل جنگ نرم و جنگ روانی است که آمریکایی ها در منطقه شروع کرده اند و به عبارتی دنبال این هستند که بگویند عادی‌سازی روابط بین ایران و آمریکا در حال شکل گیری است در حالی که چنین تصوری وجود ندارد و ایران کاملا در مواضع به حق خود پایداری دارد و سازش و صلحی در برابر دشمنان نیست.

کنعانی مقدم بیان داشت: مذاکره به معنای گفت و گو یک شیوه دیپلماتیک است که همه دنیا قبول دارند و ما قبول داریم ولی اینکه آمریکایی‌ها فکر کنند برجام ظرفیت این را دارد که آمریکا به صورت مستقیم با ایران درباره مسائل انقلاب اسلامی مذاکره کند، یک جنگ روانی است و قطعا این اتفاق نخواهد افتاد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها