لیندسی گراهام، سناتور آمریکایی:

واشنگتن با خطرناک‌ترین دورانش در صد سال اخیر مواجه است

سناتور آمریکایی با بیان اینکه آمریکایی‌ها امسال بر پایه آنچه شش ژانویه ۲۰۲۱ رخ داد رای نخواهند داد، گفت آنها به دستورکار "رادیکال و ناکام" دموکرات‌ها توجه می‌کنند، برنامه‌ای که واشنگتن را با "خطرناک‌ترین" دوران از اواخر دهه ۱۹۳۰ مواجه کرده است.

واشنگتن با خطرناک‌ترین دورانش در صد سال اخیر مواجه است
کد خبر: 531475
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۰ ۱۰:۱۹:۱۹

سناتور لیندسی گراهام، سناتور آمریکایی که از جمهوری‌خواهان سرشناس آمریکاست، در مصاحبه رادیویی با جان کاتسیماتیدیس گفت که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری پیشین آمریکا در نامزدی برای انتخابات بعدی موفق می‌شود و حزب جمهوری‌خواه هم می‌تواند در انتخابات میان دوره امسال کنگره در ماه نوامبر به دستاوردهای گسترده‌ای برسد چون "سیاست‌های لیبرال نماینده آمریکا نیست."

به گزارش ایسنا، او با انتقاد از مذاکراتی برای جمع کردن دیوان عالی یا ملغی کردن آرای الکترال گفت: ما یک کشور سوسیالیستی نیستیم. آنچه دموکرات‌ها برای انجامش تلاش دارند، تکه تکه کردن قانون اساسی است. آنها تلاش دارند تا توازن قدرت در این کشور را برهم بزنند... این رادیکال‌ترین رویکرد به نظارت و بررسی قانونی است که در طول حیاتم دیده‌ام. قرار است در ۲۰۲۲ اقدام متقابل باشد.

او گفت، رای‌دهندگان آمریکایی به دستورکار "رادیکال و ناکام" دموکرات‌ها توجه می‌کنند، برنامه‌ای که واشنگتن را با "خطرناک‌ترین" دوران از اواخر دهه ۱۹۳۰ که رکود بزرگ رخ داد، مواجه کرد.

این سناتور آمریکایی گفت، تردید دارد که مساله شورش و حمله هواداران ترامپ به کنگره در شش ژانویه سال گذشته موجب شود که آمریکایی‌ها در انتخابات بعدی به دموکرات‌ها رای بدهند. گراهام شش ژانویه را "روز تاریک" این کشور توصیف کرد و بار دیگر خواستار محاکمه مشارکت‌کنندگان در آن شد و گفت: آن مردم باید تنبیه شوند و همینطور هم می‌شود.

اما او ترامپ را بابت اقدامات این افراد مقصر ندانست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها