دبیرکل «کتائب سید الشهدا» عراق:

اخراج آمریکا از منطقه کمترین وظیفه در قبال «شهید سلیمانی» است

دبیرکل «کتائب سید الشهدا» عراق در سخنانی تصریح کرد: اخراج آمریکایی ها از منطقه کمترین وظیفه ای است که می توان در قبال شهیدان «سلیمانی» و «المهندس» انجام داد.

اخراج آمریکا از منطقه کمترین وظیفه در قبال «شهید سلیمانی» است
کد خبر: 531107
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۸ ۱۶:۰۷:۱۲

«ابو آلاء الولائی» دبیرکل «کتائب سید الشهدا» عراق در سخنانی تصریح کرد: اخراج آمریکایی‌ها از منطقه کمترین وظیفه‌ای است که می‌توان در قبال شهیدان «سلیمانی» و «المهندس» انجام داد.

به گزارش مهر به نقل از العهد، بر اساس این گزارش، الولائی عنوان کرد: کمترین سطح وفاداری به فرماندهان پیروزی اخراج کردن آمریکایی‌ها از منطقه است. شهید سلیمانی روح مبارزه جویی را در میان امت اسلامی زنده کرد.

دبیرکل کتائب سید الشهدا یادآور شد: هرگاه کسی از ما دچار ناامیدی می‌شد به محض اینکه در مقابل حاج قاسم قرار می‌گرفت به یک آتشفشان در حال فوران تبدیل می‌گشت. شمار زیادی از مجاهدان از مکتب حاج قاسم فارغ التحصیل شدند.

وی افزود: شمار زیادی از مجاهدان از مکتب حاج قاسم فارغ التحصیل شدند. او در مکتب خود به ما جهاد انتقالی را آموزش داد. در این مکتب ما مشاهده کردیم که او در فواصل زمانی بسیار کوتاه در طول یک روز در میان سوریه، عراق و ایران تردد می‌کرد. حاج قاسم مکتبی بود که همه را به عشق شهادت تشویق می‌کرد.

شب گذشته نیز این شخصیت عراقی تصریح کرد: حضور اشغالگران آمریکایی در عراق فاقد مشروعیت است. همچنان نیز شاهد آن هستیم که جنگنده‌های آمریکایی بر فراز آسمان عراق به پرواز در می آیند. صهیونیست‌ها از این پروازها به نفع خود بهره برداری می‌نمایند.

وی افزود: آمریکایی‌ها با عراق مانند یکی از روستاهای خود برخورد می‌کنند. گروه‌های مقاومت در عراق تمامی طرح‌ها و توطئه‌های خارجی برای ایجاد درگیری و منازعه میان شیعیان را با ناکامی مواجه ساختند.

گفتنی است، احزاب و شخصیت‌های مختلف عراقی بر لزوم خروج هرچه سریع‌تر نیروهای آمریکایی از خاک کشور خود تأکید دارند. این درحالی است که آمریکایی‌ها با فریبکاری ادعا می‌کنند که مأموریت نیروهایشان در عراق از رزمی به مستشاری تغییر پیدا کرده است!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها