کد خبر: 530907
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۷ ۱۳:۰۵:۲۰
| |

اولیانوف توئیت توهین‌آمیز علیه ظریف را حذف کرد

میخائیل اولیانوف نماینده ارشد روسیه در مذاکرات وین توئیت توهین آمیز خود علیه محمدجواد ظریف وزیر خارجه اسبق کشورمان را حذف کرد.

اولیانوف توئیت توهین‌آمیز علیه ظریف را حذف کرد
کد خبر: 530907
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۷ ۱۳:۰۵:۲۰

واکنش اولیانوف مربوط به فایل صوتی محمد جواد ظریف در خصوص روسیه بود.  اولیانوف در پاسخ به توییتی خطاب به او که گفته بود «دکتر ظریف درمورد نقش منفی روسیه در مذاکرات برجام درست گفته بود»، نوشت: شما مختارید که بر اساس نظرات شخص دیگری که تحت تأثیر دندان درد، سردرد یا چیزهای دیگر بوده؛ خود را گمراه کنید.»

به گزارش خبر آنلاین، وی افزود: «افراد جدی به نظراتی که در نتیجه ی دندان درد یا سردرد به زبان آورده شده باشند، اهمیتی نمی دهند.»

انتشار این توئیت با موج فعالین توئیتری مواجه شد که منجر به عقب نشینی اولیانوف شد که در نهایت توئیت خود را حذف کرد.

در همین راستا دیاکو حسینی کارشد ارشد سیاست خارجی در واکنش به توئیت اولیانوف نوشت: میهن پرستان واقعی مانند اولیانوف و ظریف گاهی اوقات دچار سردرد می شوند و گاهی اوقات در مواجهه با واقعیت های تلخ به شدت توئیت می کنند. اما یک تفاوت بزرگ وجود دارد: دیپلمات های حرفه ای هر آنچه را که اعتقاد دارند در انظار عمومی اعلام نمی کنند، به خصوص زمانی که توهین آمیز باشد.

محمدرضا نوروزپور مدیر عامل اسبق ایرنا نیز در توئیتی در پاسخ به توئیت اولیانوف نوشت: جناب سفیر هیچ چیز بیشتر از مداخله خارجی برای مردم و دیپلمات های ما دردسر ایجاد نمی کند. همچنین وقتی به یکی از بهترین دیپلمات های ما توهین می شود با دندان قروچه دچار دندان درد می شویم. لطفا به عنوان یک دیپلمات بسنجید که با سخنان مسموم خود احساسات ایرانیان را تحریک نکنید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها