کد خبر: 530798
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۶ ۱۳:۱۳:۳۷
| |

موافقت رژیم صهیونیستی با ساخت 3500 واحد صهیونیست‌نشین در قدس اشغالی

رژیم صهیونیستی در ادامه بی اعتنایی به اعتراض‌های فلسطینی و غیرفلسطینی، با ساخت هزاران واحد صهیونیست‌نشین جدید در قدس موافقت کرد.

موافقت رژیم صهیونیستی با ساخت 3500 واحد صهیونیست‌نشین در قدس اشغالی
کد خبر: 530798
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۶ ۱۳:۱۳:۳۷

رژیم صهیونیستی ضمن ارائه پنج طرح جدید، با ساخت ۳۵۵۷ واحد صهیونیست‌نشین دیگر در قدس اشغالی موافقت کرد.

به گزارش فارس، بر اساس گزارش «قدس پرس»، جنبش «السلام الان» در این زمینه اعلام کرد، یکی از این پنج طرح مربوط به ساخت واحدهای صهیونیست‌نشین جدید میان دو شهرک «هار حوما» در شمال بیت‌لحم و «جفعات هاماتوس» است که قدس شرقی را از بیت‌لحم جدا می‌کند و طرح دیگر در حاشیه «جفعات شبیرا» است.

السلام‌الان افزود، ۱۴۶۵ واحد صهیونیست‌نشین جدید در نزدیکی جفعات هاماتوس و هار حوما برای متصل کردن آنها به یکدیگر ساخته خواهد شد و ارتباط میان محله‌های فلسطینی در شرق قدس و بیت لحم قطع می‌شود. همچنین قرار است ۲۰۹۲ واحد صهیونیست‌نشین نیز در حاشیه جفعات شبیرا ساخته شود.

السلام الان یک جنبش غیردولتی چپگرای صهیونیستی است که هدف آن قانع کردن رژیم صهیونیستی به این امر است که اشغال اراضی فلسطینی به هیچ وجه قابل قبول نیست . این جنبش در وهله اول بر دعوت به راهکار دو دولتی متمرکز است.

بر اساس گزارش تشکیلات خودگردان، رژیم صهیونیستی در سال گذشته میلادی (۲۰۲۱) با ساخت ۱۲ هزار واحد صهیونیست‌نشین و تخریب ۱۷۷ ساختمان فلسطینی موافقت کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها