کد خبر: 530665
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۵ ۱۳:۴۴:۰۲
| |

محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین:

هیچ زمانی بیشتر از امروز نسبت به تشکیل کشور فلسطین خوش بین نبودم

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد، به رغم شرایط سختی که ملت فلسطین با آن رو به رو است، هیچ روزی بیشتر از امروز نسبت به تشکیل کشور فلسطین به پایتختی قدس خوش بین نبوده‌ام.

هیچ زمانی بیشتر از امروز نسبت به تشکیل کشور فلسطین خوش بین نبودم
کد خبر: 530665
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۵ ۱۳:۴۴:۰۲

محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در جریان سخنرانی خود در شورای انقلابی جنبش فتح در شهر رام الله، خاطرنشان کرد، آنچه ضروری و لازم است، افزایش تلاش‌های همگان برای پشت سر گذاشتن مراحل پایان یافته و ایجاد مرحله آتی است و دوره بعدی شورای انقلابی به دلیل حساس بودن این مرحله به خاطراقدامات اسرائیلی و عدم یاری جهان بسیار مهم است.

به گزارش ایسنا،‌ به نقل ازخبرگزاری فلسطینی "سما"، محمود عباس در ادامه افزود: ما از ابتدای انقلاب به دلیل مواضع ملی و پایداری‌مان، حفظ وحدت و تصمیم ملی مستقل فلسطین در معرض توطئه‌های زیادی قرار گرفتیم.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد، به رغم شرایط سختی که ملت فلسطین با آن رو به رو است، هیچ روزی بیشتر از امروز نسبت به تشکیل کشور فلسطین به پایتختی قدس خوشبین نبوده‌ام.

محمود عباس همچنین تصریح کرد: همانطور که به هیچکس اجاز مداخله در امور داخلی‌مان را نمی‌دهیم همانگونه نیز به خودمان اجازه دخالت در امور هیچکس را نمی‌دهیم و به توانایی خود در پایداری و تحقق اهداف اعتماد داریم و از دوره شهدا، زخمی شدگان و اسراء محافظت خواهیم کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها