واکنش کاخ سفید به سخنان رئیسی در خصوص محاکمه ترامپ

کاخ سفید به سخنان رئیس‌جمهوری ایران در خصوص محاکمه رئیس‌جمهوری سابق آمریکا به دلیل نقش وی در جنایت ترور فرمانده سابق سپاه قدس ایران واکنش نشان داد.

واکنش کاخ سفید به سخنان رئیسی در خصوص محاکمه ترامپ
کد خبر: 530587
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۵ ۰۷:۵۸:۰۷

جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید به سخنان «ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری ایران در خصوص محاکمه «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری سابق آمریکا به دلیل نقش وی در جنایت ترور شهید «قاسم سلیمانی» فرمانده سابق سپاه قدس ایران واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، وی با اشاره به سخنان رئیسی، گفت: «هیچ نظر مستقیمی در مورد نظرات او ندارم. باید توجه داشته باشیم که رئیسی سیاست‌های خاص خود و مخاطبان خاص خود را دارد و مانند بسیاری از سران در سایر کشورها با مخاطبان خود صحبت می‌کند».

ساکی درباره تأثیر احتمالی سخنان رئیسی بر مذاکرات جاری طرف‌های برجام در وین، گفت که هفته گذشته شاهد پیشرفت‌های اندکی در مذاکرات بودیم و امیدواریم این هفته، پیشرفت‌ها با سرعت بیشتری صورت بگیرد. واضح است که چنانچه با توجه به سرعت پیشرفت‌های هسته‌ای ایران، در آینده نزدیک توافقی حاصل نشود، برجام از هرگونه منفعتی تهی خواهد شد.

وی افزود که اولویت واشنگن همچنان دستیابی و اجرای بازگشت سریع و متقابل به تعهدات برجامی است و انتظار دارم که این مذاکرات روی موضوعات مورد بحث متمرکز شود، نه اظهارات سران کشورها.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها