سخنگوی کاخ سفید به کرونا مبتلا شد/ جن ساکی: از سه شنبه بایدن را ندیدم

سخنگوی کاخ سفید از ابتلای خود به کرونا خبر داده اما تاکید کرده است که از روز سه شنبه جو بایدن را ندیده و در آخرین ملاقات با وی فاصله اجتماعی را رعایت کرده است.

سخنگوی کاخ سفید به کرونا مبتلا شد/ جن ساکی: از سه شنبه بایدن را ندیدم
کد خبر: 520421
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۰ ۰۷:۳۴:۵۳

اعتمادآنلاین| جن ساکی سخنگوی کاخ سفید با انتشار بیانیه‌ای از مثبت شدن تست کووید-19 خود خبر داده است.

به گزارش فارس، وی در بیانیه خود آورده است، روز چهارشنبه من با هماهنگی تیم پزشکی و درمانی کاخ سفید و به خاطر مثبت شدن تست کرونای یکی از اعضای خانواده‌ام تصمیم گرفتم همراه رئیس جمهور به سفر خارجی نروم. از آن روز من در قرنطینه به سر می‌برم.

جن ساکی همچنین اعلام کرد، تست کرونای وی در روز چهارشنبه منفی بوده است. در روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه نیز تستهای وی منفی بوده اما تست وی در روز یک شنبه مثب بوده و تاکید کرده است که از روز چهارشنبه هیچ گونه تماسی با جو بایدن و دیگر اعضای ارشد کارکنان کاخ سفید نداشته است.

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در حال حاضر برای شرکت در نشست گروه 20 در ایتالیا به سر می‌برد و پس از آن قرار است به اسکاتلند سفر کند. بایدن روز جمعه با پاپ نیز دیدار کرده بود.

جن ساکی اضاف کرد، آخرین بار روز سه شنبه آقای بایدن را در محوطه ملاقات کرده است، فاصله اجتماعی آنها شش فوت بوده و هر دو نیز ماسک داشته‌اند.

سخنگوی کاخ سفید ضمن تمجید از واکسن گفته است که علائم ناچیزی دارد به گونه‌ای که قادر است کارهای اداری خود را از منزل انجام دهد و قرار است تا ده روز آینده در قرنطینه باشد و پس از تست منفی و با توصیه پزشکان به محل کارش بازخواهد گشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها