کد خبر: 530023
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۲ ۱۴:۰۹:۴۷
| |

هدف قرار گرفتن بالگردهای اسرائیل با موشک های"سام۷" مقاومت

منابع خبری عبری از هدف قرار دادن بالگردهای رژیم اسرائیل توسط مقاومت فلسطین در جریان حمله امروز به جنوب نوار غزه خبر دادند.

هدف قرار گرفتن بالگردهای اسرائیل با موشک های"سام۷" مقاومت
کد خبر: 530023
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۲ ۱۴:۰۹:۴۷

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت اذعان کرد که یگان‌های پدافند هوایی مقاومت فلسطین بالگردهای استفاده شده توسط رژیم صهیونیستی در حمله بامداد امروز به جنوب نوار غزه را با شلیک موشک‌های "سام۷" ضد جنگنده هدف قرار دادند.

به گزارش ایسنا، این روزنامه عبری همچنین اعلام کرد که مقاومت فلسطین از هدف قرار دادن این بالگردها با این نوع موشک هراسی نداشت و به شکل غیرعادی به این حمله پاسخ داد.

موشک سام ۷ موشک ضدهوایی ساخت روسیه است. این موشک دوش پرتاب بوده و کلاهک انفجاری تخریب کننده‌ای به وزن ۲.۵ کیلوگرم دارد. گردان‌های القسام در جریان یکی از مانورهای نظامی خود در نوار غزه در نوامبر سال ۲۰۱۳ از این موشک رونمایی کرد.

اهمیت موشک‌های "سام۷" در این است که به دلیل حمل آسان و توانایی غافلگیری جنگنده‌های دشمن که در ارتفاع پایین پرواز می‌کنند، تأثیر مضاعفی بر دشمن می‌گذارد.

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز چندین حمله به شمال و جنوب نوار غزه انجام داد.

رسانه‌های محلی گزارش دادند که هواپیماهای جنگی اسرائیل طی ۱۰ حمله پایگاه "القادسیه"(متعلق به گردان‌های عزالدین قسام، شاخه مسلح جنبش مقاومت اسلامی حماس) در غرب خان یونس در جنوب نوار غزه را هدف حمله قرار دادند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها