کد خبر: 529733
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۱ ۰۸:۳۷:۲۴
| |

کره‌شمالی خواستار وفاداری بیشتر نیروها به رهبرشان شد

کره‌شمالی در دهمین سالروز انتصاب کیم جونگ اون به عنوان فرمانده ارشد ارتش، از جمعیت ۱.۲ میلیونی نیروهایش خواست تا پشت او متحد شوند و با جانشان به دفاع از او بپردازند.

کره‌شمالی خواستار وفاداری بیشتر نیروها به رهبرشان شد
کد خبر: 529733
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۱ ۰۸:۳۷:۲۴

سالگرد روی کار آمدن کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی در سال ۲۰۱۱ با کنفرانس سیاسی مهمی در این کشور همزمان شد که در آن مقامات به بحث درباره چگونگی رسیدگی به مشکلات ناشی از پاندمی و احتمالا دیپلماسی با ایالات متحده پرداخته‌اند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، روزنامه دولتی رودونگ سینمون چاپ کره‌شمالی در سرمقاله‌ای نوشت، فرماندهان ارتش و سربازان کره‌شمالی باید "در دفاع فداکارانه (از کیم) با جان‌هایشان، یک قلعه تسخیرناپذیر و دیوارهای ضد گلوله باشند."

در این مطلب همچنین ایجاد ارتشی مدرن‌تر و پیشرفته‌تر که بتواند "حافظ قابل اطمینان کشور و مردم ما باشد" خواسته شد. در این سرمقاله همچنین عنوان شد که همه نیروهای کره‌شمالی و مردم این کشور باید رهبری کیم را به منظور ایجاد کشور سوسیالیستی قدرتمند تقویت کنند.

کره‌شمالی پیشتر نیز بیانیه‌های مشابهی صادر کرده و از مردم خواسته بود تا در سختی‌ها پشت کیم باشند. برخی کارشناسان معتقدند که کیم به دلیل پاندمی کرونا، تحریم‌های سازمان ملل و سوءمدیریت خودش با سخت‌ترین دوران حاکمیت ۱۰ ساله‌اش مواجه است.   

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها