کد خبر: 527801
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۹ ۲۲:۰۱:۴۱
| |

عملیات مقاومتی در زندان رژیم صهیونیستی

یکی از اسرای حماس در زندان نفحه رژیم صهیونیستی ساعتی پیش با سلاح سرد به یکی از افسران اداره زندان‌های این رژیم حمله کرد.

عملیات مقاومتی در زندان رژیم صهیونیستی
کد خبر: 527801
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۹ ۲۲:۰۱:۴۱

رسانه‌های صهیونیستی شامگاه دوشنبه از وقوع یک عملیات مقاومتی فلسطینیان این بار در زندان رژیم صهیونیستی خبر داد.

​به گزارش فارس، به گزارش فلسطین الیوم، رادیو ارتش اسرائیل اعلام کرد که در بخش اسرای حماس در زندان صحرایی نفحه یک عملیات با سلاح سرد علیه یک افسر صهیونیست رخ داده است.

دفتر اطلاع رسانی اسرای فلسطینی هم تایید کرد که یکی از افسران اداره زندان های رژیم صهیونیستی در زندان نفحه هدف  حمله با چاقو قرار گرفته اما جراحت او سطحی است.

در بیانیه این دفتر آمده است: در تمامی زندان‌های رژیم صهیونیستی تنش حاکم است و در میان اسیران فلسطینی حالت آماده باش وجود دارد.

دفتر اطلاع رسانی اسرای فلسطینی تاکید کرد: وی ادامه داد: عملیات چاقوکشی در زندان نفحه به تلافی شکنجه اسرای زن در زندان دامون انجام می شود و قهرمان این عملیات یکی از اسرای نوار غزه است. در پی حمله شدید و مستمر چند روز گذشته به اسرای زن و مرد، یک افسر اسرائیلی که در اداره زندان کار می کرد با چاقو زخمی شد

این دفتر همچنین گفت که نیروهایی از ارتش رژیم اشغالگر و یگان های سرکوبگر هم اکنون خود را به زندان نفحه رسانده اند و با حمله به بخش ها و سلول های محل اسکان اسرا اقدام به تخریب اسباب و وسایل آنها کرده اند.

دفتر اطلاع رسانی اسرای فلسطینی، رژیم اشغالگر اسرائیل را مسئول کامل پیامدهای حملات علیه اسرای زن و مرد فلسطینی خواند.

عملیات مقاومتی شهروندان فلسطینی در کرانه باختری نیز در واکنش به تشدید تجاوزگری و حملات نظامیان صهیونیست به سرزمین‌ها و مقدسات فلسطینی، طی روزها و هفته‌های اخیر افزایش ملموسی داشته است.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) هم با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: ما عملیات قهرمانانه حمله با سلاح سرد را که توسط یوسف طلعت المبحوح علیه زندانبان جنایتکار انجام شد تبریک می‌گوییم.

این جنبش افزود: این عملیات پاسخ طبیعی به تشدید حملات علیه اسرای زن فلسطینی است و به دشمن درباره پیامدهای تداوم این جنایات هشدار می‌دهیم.

حماس گفت: ما رژیم اشغالگر را مسئول کامل هر گونه حمله به اسرا در داخل زندان‌های این رژیم می‌دانیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها