مقررات سخت آلمان برای مسافران انگلیسی

آلمان مسافران از مبدا انگلیس را از نیمه شب دوشنبه قرنطینه خواهد کرد و این مسافران باید تست منفی کووید 19 برای ورود به این کشور داشته باشند.

مقررات سخت آلمان برای مسافران انگلیسی
کد خبر: 527640
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۸ ۱۵:۱۳:۵۷

به نقل از رویترز، مؤسسه بیماری ‌های عفونی رابرت کخ در آلمان اعلام کرد آلمان مسافران از مبدا انگلیس را از نیمه شب دوشنبه قرنطینه خواهد کرد و این مسافران باید تست منفی کووید 19 برای ورود به این کشور همراه داشته باشند.

به گزارش فارس، وزیر منطقه ای بهداشت آلمان از دولت این کشور خواسته تا قوانین سخت تری در مورد افرادی که از انگلیس می آیند، اعمال کند. سویه اُمیکرون ویروس کرونا  اخیرا شیوع بالایی در  انگلیس داشته است.

در جلسه ای، وزرای آلمان از دولت این کشور خواستند تا انگلیس را در دسته مناطق پرخطر کرونا قرار دهد و دو هفته قرنطینه برای مسافران حتی آنهایی که  واکسن زده اند، اعمال شود.

در بیانیه وزرای آلمان آمده است: «شیوع اُمیکرون در انگلیس بسیار مشهود است... ما تا آنجا که ممکن است باید مانع شیوع این بیماری در آلمان شویم و روند رشد آن کند کنیم.»

تعداد مبتلایان به کرونا در انگلیس در سه روز گذشته رکورد زده است و تنها در روز جمعه به بیش از 90 هزار نفر در روز رسیده است.

تعداد افراد مبتلا به کرونا در آلمان در ماه های اکتبر و نوامبر به شدت افزایش یافته اما از ماه دسامبر به کندی کاهش یافته است و در روز جمعه به 50 هزار و 968 نفر رسیده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها