کد خبر: 526870
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۳ ۰۸:۰۸:۰۰
| |

دیپلمات‌های ارشد اروپایی:

رویکردهای ایران در جریان مذاکرات، باعث از دست رفتن زمان می‌شود/ هنوز امکان مذاکرات واقعی فراهم نشده/ توافقی حاصل نشود، برجام یک پوسته توخالی خواهد بود

دیپلمات های اروپایی در ادعاهایی متذکر شدند که رویکردهای ایران در جریان مذاکرات وین، باعث از دست رفتن «زمان گرانبها» می‌شود.

رویکردهای ایران در جریان مذاکرات، باعث از دست رفتن زمان می‌شود/ هنوز امکان مذاکرات واقعی فراهم نشده/  توافقی حاصل نشود، برجام یک پوسته توخالی خواهد بود
کد خبر: 526870
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۳ ۰۸:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| دیپلمات‌های ارشد اروپایی حاضر در مذاکرات وین، با تکرار برخی مواضع بی‌اساس، مدعی شدند که مواضع ایران با برجام همخوانی ندارد.

به گزارش ایلنا، این کشورها طی بیانیه‌ای مشترک، مدعی شدند که رویکردهای ایران در جریان مذاکرات وین، باعث از دست رفتن «زمان گرانبها» می‌شود.

در این بیانیه بدون اشاره به مواضع منفعلانه اروپا بعد از خروج آمریکا از توافق هسته‌ای، آمده است که کشورهای اروپایی عضو برجام از زمان از سرگیری دور هفتم گفت‌وگو، ساعات زیادی را صرف تعامل با ایران کرده و از این کشور خواسته‌اند که منطقی عمل کند.

به ادعای این کشورها، هنوز امکان مذاکرات واقعی فراهم نشده است.

تروئیکای اروپا در ادامه با ادعای این‌که چارچوب یک توافق جامع و منصفانه که تمامی تحریم‌های مربوط به برجام را لغو کرده و در خصوص عدم تولید تسلیحات هسته‌ای اطمینان‌ خاطر می‌دهد، از تابستان گذشته به وضح مشخص بوده است، ایران را به عدم همکاری و تعامل متهم کرده‌اند.

دیپلمات‌های آلمان، انگلیس و فرانسه در ادامه مواضع خود مدعی شده‌اند که زمان به سرعت در حال اتمام است و با توجه به سرعت پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران، چنانچه در آینده نزدیک توافقی حاصل نشود، برجام یک پوسته توخالی خواهد بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها