کد خبر: 526202
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۹ ۲۱:۱۰:۰۰
| |

یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها به شهادت رسید

وزارت بهداشت فلسطین از شهادت یک جوان فلسطینی با شلیک مأموران رژیم صهیونیستی خبر داد.

یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها به شهادت رسید
کد خبر: 526202
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۹ ۲۱:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان امروز (جمعه) از شهادت «جمیل جمال ابو عیاش» 31 ساله در جنوب منطقه «نابلس» خبر داد.

به گزارش فارس، به نوشته وبگاه معا، ابو عیاش پس از نماز جمعه امروز در درگیری بین جوانان فلسطینی با مأموران صهیونیست، هدف شلیک گلوله قرار گرفت و پس از ساعاتی در بیمارستان به شهادت رسید. این جوان فلسطینی از ناحیه سر هدف قرار گرفته بود.

منابع امنیتی همچنین از جراحت 68 فلسطینی به وسیله شلیک گلوله جنگی، گاز اشک آور و گلوله‌های پلاستیکی خبر دادند.

افزایش درگیری‌ها میان فلسطینی‌ها با مأموران صهیونیست در حالی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی به صراحت از هراس این رژیم از گسترش دامنه عملیات‌های مقاومت در کرانه باختری و بیت‌المقدس و اعلام حالت آماده باش در گذرگاه‌ها، پست‌های بازرسی و مناطق مختلف اراضی اشغالی سال 1948، استقرار شمار بیشتری از نیرو در بیت‌المقدس و کرانه باختری خبر می‌دهند.

این اقدامات رژیم صهیونیستی پس از آن صورت گرفت که نهاد امنیتی این رژیم هیچ ارتباط مستقیمی بین عاملان عملیات‌های شهادت‌طلبانه اخیر با گروه‌های فلسطینی پیدا نکرده و اعلام می‌کند که این این عملیات‌ها به صورت فردی انجام شده است.

صبح روز چهارشنبه نیز یک دختر فلسطینی در محله الشیخ جراح با سلاح سرد به یک زن شهرک‌نشین صهیونیست حمله کرد و موجب زخمی شدن او شد. عملیاتی که مانند عملیات‌های مشابه اخیر، با حمایت و تشویق جنبش حماس همراه شد.

همزمان رسانه‌های عبری‌بان از قصد «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم اسرائیل برای سفر به رام‌الله و دیدار با محمود عباس در هفته آینده خبر می‌دهند. محافل سیاسی و خبری صهیونیستی در مدت اخیر با هشدار به احتمال فروپاشی تشکیلات خودگردان و گسترش فقر و بیکاری و افزایش درگیری‌ها در کرانه باختری، از مقامات تل آویو خواستار چاره‌جویی شده‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها