کد خبر: 524736
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۹ ۱۳:۰۵:۳۵
| |

ادعاهای ران کوخاو، سخنگوی ارتش اسرائیل علیه ایران:

برای هر احتمالی درخصوص ایران آماده می‌شویم / هرگز اجازه نزدیک شدن ایران به توانمندی اتمی نظامی را نمی‌دهیم

ضمن ادعای اینکه تل‌آویو با توجه به ازسرگیری مذاکرات وین برای هر نوع احتمالی آماده می‌شود، مدعی شد این رژیم هرگز اجازه نزدیک شدن ایران به توانمندی اتمی نظامی را نمی‌دهد.

برای هر احتمالی درخصوص ایران آماده می‌شویم / هرگز اجازه نزدیک شدن ایران به توانمندی اتمی نظامی را نمی‌دهیم
کد خبر: 524736
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۹ ۱۳:۰۵:۳۵

اعتمادآنلاین| همزمان با آغاز دور هفتم مذاکرات احیای توافق هسته‌ای ایران به شکل گفت‌وگوهای کمیسیون مشترک برجام، ارتش رژیم صهیونیستی نیز تبلیغات منفی در جهت اثر گذاشتن بر هیأت‌های غربی را تشدید کرد.

به گزارش فارس، «ران کوخاو» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) طی مصاحبه رادیویی با شبکه «کان» درباره آمادگی نظامیان این رژیم برای اقدام علیه ایران در صورت لزوم، مدعی شد که نیروهای مسلح اسرائیل برای تمام سناریوهای ممکن آماده می‌شوند.

به نوشته وبگاه «عاروتص شوع» کوخاو در این‌باره ادعا کرد: «من وارد جزئیات سیاست نمی‌شوم، اما همانطور که در گذشته گفته‌ایم، ما برای همه احتمالات آماده می‌شویم. ما سطح آمادگی، حوزه‌های نظامی و عملیاتی خود را افزایش داده‌ایم».

وی با تکرار ادعاهای نخ‌نما شده و تهدیدهای پوشالی علیه جمهوری اسلامی، گفت: «این اقدامات را در خط مقدم انجام می‌دهیم تا مانع از استقرار ایران در جبهه شمالی و تبدیل شدن آن به یک کشور در آستانه [ساخت بمب اتمی] شویم».

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد: «وقتی می‌گویم در حال تسریع برنامه‌هایمان علیه ایران هستیم، منظورم دقیقاً همین است».

به نوشته عاروتص شوع، منابع ارشد امنیتی در رژیم صهیونیستی گفته‌اند که نگرانی اصلی آنها این است که ایران به سمت تبدیل شدن به یک کشور تا آستانه توانمندی نظامی اتمی پیش برود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها