کد خبر: 523252
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۱ ۰۸:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

فرانسه برگزاری جشن عروسی بدون پرداخت ضمانت مالی را ممنوع کرد

در یکی از شهرهای فرانسه از این پس عروس و دامادها باید پیش از برگزاری مراسم عروسی، هزار یورو بابت ضمانت عدم انجام رفتارهای ناشایست در شهرداری به ودیعه بگذارند.

فرانسه برگزاری جشن عروسی بدون پرداخت ضمانت مالی را ممنوع کرد
کد خبر: 523252
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۱ ۰۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در یکی از شهرهای فرانسه از این پس عروس و دامادها باید پیش از برگزاری مراسم عروسی، هزار یورو بابت ضمانت عدم انجام رفتارهای ناشایست در شهرداری به ودیعه بگذارند.

به گزارش اعتمادآنلاین، به نقل از روزنامه انگلیسی تایمز، در پی شیوع پدیده رفتارهای ناشایست اجتماعی در جشن‌های ازدواج به خصوص در مناطق فقیرنشین فرانسه، یکی از شهرداری‌های این کشور این دستورالعمل را صادر کرد.

کارل اولیف رئیس شورای شهر بواسی که در کرانه رود سن واقع شده اعلام کرد: شهرداری این مبلغ را برای جلوگیری از اهانت‌ها، درگیری‌ها، آتش‌بازی‌ها و اقدامات تخریبی تعیین کرده است.

بر اساس این دستورالعمل، در صورت وقوع حادثه‌ای در جشن عروسی، عروس و داماد هزار یورو را از دست خواهد داد.

بر این مبنا، صد یورو بابت پاکسازی زباله‌ها، 500 یورو بابت بازسازی تخریب‌ها و 400 یورو نیز بابت ادامه یافتن جشن 30 دقیقه بیشتر از زمان مقرر، از مبلغ ضمانت زوج‌های خاطی کسر خواهد شد.

در فرانسه معمولاً تمام جشن‌های ازدواج در ساختمان شهرداری‌ها و تحت نظر شهردار یا نمایندگان آنها برگزار می‌شود.

اولیف در این باره می‌گوید: ما طی سپتامبر گذشته شاهد برگزاری سه جشن ازدواج ناشایست در داخل و خارج از ساختمان شهرداری بودیم. ما از اقلیتی صحبت می‌کنیم که زندگی اکثریت را مختل می‌کنند؛ آنها به طرز خطرناکی رانندگی می‌کنند، دست به آتش‌بازی می‌زنند و صدای موسیقی‌شان را بالا می‌برند، حتی گاهی کار به درگیری خیابانی می‌کشد.

او ادامه می‌دهد: پیش آمده که حتی مدعوین، کارمندان شهرداری یا کارمندان برگزاری جشن را هم تهدید می‌کنند! من باید از آنها حمایت کنم. ما حتی گاهی مجبور می‌شویم از پلیس‌های مجهز به دوربین برای کنترل جشن استفاده کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها