کد خبر: 502524
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۶ ۱۴:۵۰:۱۰
| |

بیانیه حفظ محیط زیست کشورهای ساحلی خزر با حضور ایران امضا شد

اجلاس دادستان های کل کشورهای ساحلی خزر در شهر سنت پترزبورگ روسیه امروز چهارشنبه برگزار و طی آن بیانیه حفظ محیط زیست با حضور کاظم جلالی سفیر کشورمان در مسکو که به نمایندگی از دادستان کل جمهوری اسلامی ایران در این جلاس شرکت کرد، به امضا رسید.

بیانیه حفظ محیط زیست کشورهای ساحلی خزر با حضور ایران امضا شد
کد خبر: 502524
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۶ ۱۴:۵۰:۱۰

اعتمادآنلاین| اجلاس دادستان‌های کل کشورهای جمهوری اسلامی ایران، روسیه، قزاقستان، ترکمنستان و جمهوری آذربایجان امروز چهارشنبه در شهر سنت پترزبورگ روسیه برگزار شد. کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه به نمایندگی از دادستان کل جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس حضور یافت و به نمایندگی از وی بیانیه حفظ محیط زیست را امضا کرد.

به گزارش ایرنا از مسکو، جلالی همچنین دردیدار با ایگور گراسنوف دادستان کل روسیه در باره همکاری های دو کشور در عرصه مبارزه با جرائم مواد مخدر و سایر عرصه های مورد علاقه دو کشور گفت و گو و تبادل نظر کردند.

جلالی همچنین دادستانهای کل جمهوری آذربایجان قزاقستان و ترکمستان دیدار کرد.

در این نشست یک روزه شرکت کنندگان موضوعات و مسائل مهمی همچون همکاری مشترک کشورهای حوزه خزر برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر و قاچاق انسان، همکاری در زمینه مسایل حقوق بشری، تبادل زندانیان و سایر موضوعات مرتبط را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها