کد خبر: 502392
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۶ ۱۰:۵۳:۲۴
| |

بنت و لاپید در نشست احتمالی مجمع عمومی سازمان ملل شرکت می‌کنند

روزنامه عبری‌زبان «اسرائیل الیوم» نوشت، نخست وزیر و وزیر خارجه رژیم صهیونیستی قصد دارند در نشست مجمع عمومی سازمان ملل در سپتامبر آتی، در صورت برگزاری آن در شرایط کرونایی، شرکت کنند.

بنت و لاپید در نشست احتمالی مجمع عمومی سازمان ملل شرکت می‌کنند
کد خبر: 502392
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۶ ۱۰:۵۳:۲۴

اعتمادآنلاین| روزنامه عبری‌زبان «اسرائیل الیوم» نوشت، پیش‌بینی می‌شود نمایندگان 194 کشور عضو سازمان ملل طی 10 روز آتی در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل در صورت برگزاری آن در سایه شیوع ویروس کرونا، شرکت کنند.

به گزارش ایسنا، طبق معمول نشست مجمع عمومی سازمان ملل هرساله در اواخر سپتامبر برگزار می‌شود اما این نشست هنوز به دلیل ویروس کرونا برگزار نشده است.

این روزنامه فاش کرد، هنوز مشخص نیست که آیا این نشست در دوره آتی برگزار خواهد شد یا خیر.

روزنامه مذکور همچنین نوشت، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل خواهان این است طبق معمول هرساله، از رؤسای این کشورها برای شرکت در این نشست دعوت به عمل بیاورد اما شماری از کارمندان سازمان ملل مخالف برگزاری آن قبل از پایان کرونا هستند و براین باورند که این نشست نباید برگزار شود.

با این اوصاف قرار است که 15 ژوئیه در مجمع عمومی سازمان ملل در خصوص اینکه آیا این نشست برگزار شود یا خیر، رأی‌گیری شود.

طبق نوشته این روزنامه عبری زبان، بر فرض اینکه این نشست برگزار خواهد شد، پیش‌بینی می‌شود نفتالی بنت، نخست وزیر و یائیر لاپید، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به نمایندگی از این رژیم در این نشست شرکت کنند و نفتالی بنت به عنوان نخست وزیر به نیابت از دولت اسرائیل سخنرانی خواهد کرد.

همچنین پیش‌بینی می‌شود بنت تا قبل از برگزاری نشست مجمع عمومی سازمان ملل به ایالات متحده سفر و با جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا دیدار کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها