کد خبر: 500617
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۰ ۰۷:۳۳:۰۵
| |

افزایش شمار کشته شدگان مجتمع مسکونی میامی در آمریکا به 16 تن

رسانه‌ها از افزایش شمار کشته شدگان فرو ریختن یک مجتع مسکونی در شهر میامی در آمریکا به شانزده تن خبر دادند.

افزایش شمار کشته شدگان مجتمع مسکونی میامی در آمریکا به 16 تن
کد خبر: 500617
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۰ ۰۷:۳۳:۰۵

اعتمادآنلاین| بر اساس آمار جدید منتشر شده در چهارشنبه شب به وقت تهران دستکم 16 نفر در نتیجه ریزش ساختمان مسکونی در روزهای گذشته نزدیک شهر «میامی» در فلوریدا کشته شدند.

به گزارش فارس به نوشته وبگاه شبکه خبری «راشاتودی» با بیرون کشیده شدن چهار جسد دیگر از زیر آوار این ساختمان، که پنجشنبه گذشته فرو ریخت، شمار کشته شدگان به 16 تن رسید رسید. اگرچه نزدیک به یک هفته است که هیچ بازمانده‌ای توسط تیم‌های امدادی در زیر آوار پیدا نشده است، اما هنوز اعضای خانواده 147 ساکن این آپارتمان از وضعیت بستگان خود بی‌اطلاع هستند.

«جیمی پاترونیس» از مقام‌های فلوریدا این حادثه را سومین خرابی ساختمان بزرگ در تاریخ ایالات متحده ، پس از حمله تروریستی 11 سپتامبر به مرکز تجارت جهانی در سال 2001 که منجر به کشته شدن حدود 3000 نفر منجر شد و بمبگذاری در شهر اوکلاهما در سال 2005 که منجر به کشته شدن حداقل 168 نفر و زخمی شدن صدها نفر دیگر شد، خواند.

بر اساس گزارش‌ها، این ساختمان در حال تخریب بود و یک مهندس سازه در سال 2018 هشدار داده بود که آسیب‌های عمده‌ای در این ساختمان وجود دارد.

«جن ساکی» سخنگوی کاخ سفید روز دوشنبه اعلام کرد که سازمان مدیریت اضطراری فدرال، پرسنل و کارشناسان علوم ساختمانی را برای کمک به عملیات جستجو و نجات به منطقه اعزام کرده و همچنین «اف بی آی» نیز افرادی را برای کمک به عملیات جستجو و نجات بازماندگان به محل حادثه اعزام کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها