کد خبر: 492534
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۲ ۱۴:۵۴:۰۸
| |

نشست کمیسیون مشترک برجام؛ ساعت 22 امشب به وقت تهران

نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور هیأت‌های ایران و گروه 1+4 (آلمان، فرانسه، روسیه، چین و انگلیس) و نماینده اتحادیه اروپا ساعت 22 امشب (چهارشنبه) به وقت تهران (19:30 به وقت وین) در گرندهتل شهر وین پایتخت اتریش برگزار خواهد شد.

نشست کمیسیون مشترک برجام؛ ساعت 22 امشب به وقت تهران
کد خبر: 492534
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۲ ۱۴:۵۴:۰۸

اعتمادآنلاین| نشست کمیسیون مشترک برجام به منظور جمع بندی رایزنی‌های انجام شده ساعت 22 امشب به وقت تهران (19:30 به وقت وین) در گرندهتل شهر وین برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس، نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور هیأت‌های ایران و گروه 1+4 (آلمان، فرانسه، روسیه، چین و انگلیس) و نماینده اتحادیه اروپا ساعت 22 امشب (چهارشنبه) به وقت تهران (19:30 به وقت وین) در گرندهتل شهر وین پایتخت اتریش برگزار خواهد شد.

«انریکه مورا» معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا ریاست این نشست را برعهده دارد و سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه نیز ریاست هیأت ایرانی در نشست مزبور را عهده‌دار است.

قرار است پس از این نشست هیأت‌ها برای مشورت‌ها و تصمیم‌گیری‌های بیشتر به پایتخت‌ها مراجعت کنند.

عراقچی امروز پیش از نشست مزبور در گفت‌وگویی با خبرگزاری صدا و سیما با بیان این‌که همه هیأت‌ها مصمم هستند و جدیت کاملا وجود دارد، اظهار داشت: اختلافات به نقطه‌ای رسیده که همه معتقد هستند که این طور نیست که حل نشدنی باشد، ولی به هر حال جزییات هم مهم است و مواضع قطعی ما مهم است که باید رعایت شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها