کد خبر: 491205
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۹ ۱۴:۱۱:۰۹
| |

فرمانده ارتش اسرائیل:

بابت حمله به برج الجلا اصلا پشیمان نیستم

آویو کوخاوی، رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل به معاونان خود گفت، با وجود محکومیت‌های شدید بین‌المللی و ضربه‌ای که حمله به برج الجلا بر تصویر جهانی رژیم صهیونیستی وارد کرد، از این حمله پشیمان نیست.

بابت حمله به برج الجلا اصلا پشیمان نیستم
کد خبر: 491205
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۹ ۱۴:۱۱:۰۹

اعتمادآنلاین| رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد روزنامه نگاران خبرگزاری آسوشیتدپرس در غزه قهوه صبح خود را در کنار نیروهای حماس در برج الجلا که توسط این رژیم در جریان حملات اخیر به غزه تخریب شد، میل می‌کردند و بابت تخریب این برج به هیچ وجه پشیمان نیست.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه 12 رژیم صهیونیستی، آویو کوخاوی، رئیس ستاد کل ارتش این رژیم به معاونان خود گفت، با وجود محکومیت‌های شدید بین‌المللی و ضربه‌ای که حمله به برج الجلا بر تصویر جهانی رژیم صهیونیستی وارد کرد، از این حمله پشیمان نیست.

این شبکه به نقل از کوخاوی اعلام کرد: تخریب ساختمان موجه بود ... من از این بابت پشیمان نیستم.

کوخاوی در گفت‌وگو با یک مسؤول خارجی که نامش ذکر نشده گفت، روزنامه نگاران آسوشیتدپرس مستقر در نوار غزه قهوه صبح خود را در کافه تریا طبقه همکف برج در کنار کارشناسان رسانه‌ای حماس میل کردند چه بدانند یا ندانند.

آسوشیتدپرس هم در پاسخ به این ادعاهای کوخاوی اعلام کرد، این ادعاها کاملا بی‌اساس است اصلا ساختمان کافه تریایی ندارد. چنین ادعاهای دروغین سلامت کارکنان آسوشیتدپرس را به خطر می‌اندازد.

این خبرگزاری در ادامه با هدف روشن شدن حقایق خواستار انجام تحقیقات مستقل درباره تخریب الجلا شد و اعلام کرد، هیچ شواهدی دال بر حضور حماس در برج الجلا نداشته و نسبت به حضور احتمالی این چنینی قبل از حمله هوایی هشداری دریافت نکرده است. نمی‌داند ادله و شواهد رژیم صهیونیستی چه چیزی را نشان می‌دهند و می‌خواهند بدانند.

پیش از این روزنامه نیویورک تایمز نوشته بود، برخی از مسؤولان نظامی ارشد رژیم صهیونیستی بابت حمله به برج الجلا پشیمان هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها