کد خبر: 487908
|
۱۴۰۰/۰۲/۳۰ ۱۳:۳۱:۵۲
| |

سرایا القدس خطاب به اشغالگران: در مرزهای غزه منتظرتان هستیم

سرایا القدس،  شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بحبوحه تجاوزات اسرائیل علیه غزه در یازدهمین روز متوالی، پیامی ویدئویی خطاب به اشغالگران صهیونیست ارسال کرد و خطاب به آنها گفت: در مرزهای غزه منتظرتان هستیم.

سرایا القدس خطاب به اشغالگران: در مرزهای غزه منتظرتان هستیم
کد خبر: 487908
|
۱۴۰۰/۰۲/۳۰ ۱۳:۳۱:۵۲

اعتمادآنلاین| شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز (پنجشنبه) با ارسال پیام ویدئویی به اشغالگران اسرائیلی خطاب به آنها گفت: در مرزهای غزه منتظرتان هستیم.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بحبوحه تجاوزات صهیونیستی علیه غزه در یازدهمین روز متوالی، پیامی ویدئویی خطاب به اشغالگران صهیونیست ارسال کرد.

در این فیلم، تصاویری از مناطق نزدیک مرزهای نوار غزه نشان داده می‌شود که خالی از وجود نظامیان صهیونیست است و سرایا القدس در آن خطاب به اشغالگران می‌گوید: ارتشتان کجاست؟ زره پوش‌هایتان کجا هستند؟ صدهاسال است که در مرزهای غزه منتظرتان هستیم.

پیشتر، سرایا القدس در واکنش‌ به تداوم تجاوزات اشغالگران به غیر نظامیان در غزه و دفاتر و شرکت‌های مطبوعاتی شهرک‌های غلاف غزه، تل آویو، بئر السبع، اسدود و عسقلان را موشک باران کرد.

از سوی دیگر گردان‌های عز الدین القسام، شاخه نظامی حماس امروز (پنجشنبه) از هدف گرفتن اتوبوس حامل نظامیان صهیونیست در نزدیکی پایگاه "زیکیم" واقع در شمال نوار غزه با موشک هدایت‌شونده خبر داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها