کد خبر: 487456
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۹ ۱۰:۲۷:۵۶
| |

اسرائیل 122 بار غزه را بمباران کرده است

در نتیجه حملات شب گذشته و سحرگاه امروز (چهارشنبه) جنگنده های اسرائیل، چهار شهروند غیرنظامی به شهادت رسیدند و ده ها ساختمان ویران شد و همچنین مجموع حملات خود به مناطق مسکونی و ساختمان های دولتی را به 122 بار رساند.

اسرائیل 122 بار غزه را بمباران کرده است
کد خبر: 487456
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۹ ۱۰:۲۷:۵۶

اعتمادآنلاین| رژیم صهیونیستی در ادامه تجاوزهای خود به غزه با انجام 52 حمله هوایی در سه شنبه شب ، مجموع حملات خود به مناطق مسکونی و ساختمان های دولتی را به 122 بار رساند.

به گزارش ایرنا از غزه، در نتیجه حملات شب گذشته و سحرگاه امروز (چهارشنبه) جنگنده های رژیم صهیونیستی، چهار شهروند غیرنظامی به شهادت رسیدند و ده ها ساختمان ویران شد.

«یوسف ابو حسین» از خبرنگاران و فعالان رسانه ای و گوینده ایستگاه رادیویی محلی «الاقصی» در حمله هوایی صهیونیست ها به خانه اش در محله «شیخ رضوان» شهر غزه به شهادت رسید، همچنین در بمباران یک آپارتمان در خیابان «الشهداء» شهر غزه سه عضو یک خانواده شهید شدند.

منابع پزشکی گفتند که شهدای این حمله زن و شوهر به همراه یکی از فرزندان پسر بودند.

در حملات شب گذشته و سحرگاه امروز ده ها خانه در منطقه «عبسان الکبیره» واقع در شرق «خان یونس»، محله «الزیتون» در شهر غزه و «بیت حانون» در شمال باریکه غزه ویران شد.

هواپیماهای رژیم صهیونیستی همچنین یک مرکز جوانان در خان یونس و ساختمان خیریه در رفح را بمباران کردند.

رژیم صهیونیستی افزون بر حملات هوایی با توپخانه مناطق شرقی باریکه غزه را گلوله باران کرد.

در همکین راستا، ارتش اشغالگر صهیونیستی اعلام کرد که 52 فروند از هواپیماهای این کشور در مدت 25 دقیقه 122 حمله هوایی به نوار غزه انجام داده اند.

بر پایه آخرین آمار، شمار شهدای فلسطینی از آغاز تجاوز صهیونیست به نوار غزه در 10 روز گذشته به 221 نفر از جمله 68 کودک و 33 زن ، و زخمی ها به 1464 نفر رسیده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها