کد خبر: 486485
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ ۱۴:۵۶:۳۳
| |

دمشق: آماده‌ایم هر خواسته‌ فلسطینیان را برآورده کنیم

فیصل مقداد، وزیر خارجه سوریه در دیدار با انور عبدالهادی، مدیرکل اداره سیاسی سازمان آزادیبخش فلسطین(ساف) گفت: مردم فلسطین عجیب نیست که دست به معجزه بزنند ما هم آماده برآورده کردن هر خواسته فلسطینی‌ها هستیم چراکه فلسطین مسئله اول و محوری ماست.

دمشق: آماده‌ایم هر خواسته‌ فلسطینیان را برآورده کنیم
کد خبر: 486485
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ ۱۴:۵۶:۳۳

اعتمادآنلاین| وزیر خارجه سوریه در دیدار با یک مسئول فلسطینی تأکید کرد که دمشق آماده برآورده کردن هر خواسته‌ای از سوی فلسطینی‌ها است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، فیصل مقداد، وزیر خارجه سوریه در دیدار با انور عبدالهادی، مدیرکل اداره سیاسی سازمان آزادیبخش فلسطین(ساف) گفت: مردم فلسطین عجیب نیست که دست به معجزه بزنند. مقابله با ارتش اسرائیل که مورد حمایت آمریکا است، یک معجزه‌ است.

وی گفت: ما آماده برآورده کردن هر خواسته فلسطینی‌ها هستیم چراکه فلسطین مسئله اول و محوری ماست.

فیصل مقداد پایداری مردم فلسطین را ستود و تأکید کرد: سوریه از هیچ تلاشی در حمایت از مردم فلسطین برای مبارزه ملی و مشروعشان دریغ نمی‌کند. این مبارزه عیب کسانی که به عادی‌سازی روابط با اسرائیل می‌پردازند و عیب کسانی که ادعای آزادی و حقوق بشر را در این جامعه بین المللی شکست خورده دارند، آشکار کرد.

وی گفت: روزی که با هم در آن پیروز شویم خواهد رسید؛ چراکه ما در سوریه با تروریسم مورد حمایت اسرائیل مقابله کردیم و شما با تروریسم اسرائیلی می‌جنگید. ما در یک جبهه و یک ملت هستیم.

عبدالهادی نیز گفت: در سالروز نکبت مردم پایدار فلسطین غبار شکست و نکبت را از طریق این حماسه تاریخی برای مقابله با اشغالگران نژادپرست کنار زدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها