کد خبر: 486298
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ ۱۰:۱۵:۴۴
| |

مقاومت فلسطین خطاب به اسرائیل: بین مرگ و فرار انتخاب کنید

ابو جمال، سخنگوی نظامی گردان‌های شهید ابو علی مصطفی، بازوی نظامی جبهه خلق برای آزادی فلسطین در سخنانی اظهار کرد: پیش از اینکه در خاک ما دفن شوید آن را زنده ترک کنید؛ بنابراین فرار کنید، چراکه گزینه دیگری جز آن ندارید.در مقابل شما تنها دو گزینه وجود دارد؛ یا مرگ و یا کوچ.

مقاومت فلسطین خطاب به اسرائیل: بین مرگ و فرار انتخاب کنید
کد خبر: 486298
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ ۱۰:۱۵:۴۴

اعتمادآنلاین| سخنگوی نظامی گردان‌های "شهید ابو علی مصطفی"، از گروه‌های مقاومت فلسطین در سخنانی بر ادامه حماسه آفرینی مقاومت فلسطین تا زمان توقف تجاوزگری رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، ابو جمال، سخنگوی نظامی گردان‌های شهید ابو علی مصطفی، بازوی نظامی جبهه خلق برای آزادی فلسطین در سخنانی اظهار کرد: حماسه آفرینی قهرمانانه مقاومت تا زمان به زانو درآمدن دشمن جنایتکار در مقابل اراده فلسطین و توقف تجاوز آن علیه قدس، کرانه باختری و نوار غزه ادامه خواهد یافت.

وی افزود: دشمن جنایتکار بداند که ریختن خون غیرنظامیان، بمباران خانه‌های شهروندان فلسطینی و تاسیسات حیاتی و تبدیل زنان و کودکان شیر خواره به هدفی برای خود، نه تنها ما را از جنگ باز نخواهد داشت، بلکه ما را شعله‌ورتر کرده و یک انتقام دیگر را به لیست انتقام‌های ما می‌افزاید.

ابو جمال در ادامه خطاب به صهیونیست‌ها گفت: رهبریتان شما را فریب می‌دهد و آن را باور نکنید. این رهبری شما را به سمت مرگ می‌فرستد و این درحالی است که خودش در پناهگاه پنهان می‌شود.

وی همچنین تاکید کرد: پیش از اینکه در خاک ما دفن شوید آن را زنده ترک کنید؛ چراکه ما قومی هستیم که هیچ پناهگاهی جز اسلحه‌هایمان نداریم و با استفاده از آن و مرگ شما به دنبال زندگی هستیم، بنابراین فرار کنید، چراکه گزینه دیگری جز آن ندارید.

این مقام فلسطینی همچنین خطاب به این صهیونیست‌ها خاطرنشان کردک در مقابل شما تنها دو گزینه وجود دارد؛ یا مرگ و یا کوچ.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها