کد خبر: 485973
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ۱۱:۵۴:۰۶
| |

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس:

مقاومت به دفاع از ملت قهرمان فلسطین ادامه می‌دهد/اقدام اسرائیل در الشاطئ بیانگر عجز و ناتوانی این رژیم است

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس ضمن صدور بیانیه ای تصریح کرد: دشمن صهیونیستی در ادامه جنایات خود علیه نوار غزه، بامداد امروز (شنبه) جنایت دیگری را در اردوگاه الشاطئ در شهر غزه مرتکب شد که بیانگر عجز و ناتوانی این رژیم و بحران عمیقی است که در برابر قدرت و عظمت مقاومت و غافلگیری‌های دلاورمردان مقاومت با آن مواجه است.

مقاومت به دفاع از ملت قهرمان فلسطین ادامه می‌دهد/اقدام اسرائیل در الشاطئ بیانگر عجز و ناتوانی این رژیم است
کد خبر: 485973
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ۱۱:۵۴:۰۶

اعتمادآنلاین| رئیس دفتر سیاسی حماس در بیانیه‌ای حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه و قتل و کشتار غیرنظامیان به ویژه زنان و کودکان فلسطینی را به شدت محکوم و تاکید کرد: مقاومت به دفاع از ملت قهرمان خود ادامه می‌دهد.

به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «اسماعیل هنیه» در این بیانیه که روز شنبه منتشر شد تصریح کرد: دشمن صهیونیستی در ادامه جنایات خود علیه نوار غزه، بامداد امروز (شنبه) جنایت دیگری را در اردوگاه الشاطئ در شهر غزه مرتکب شد که بیانگر عجز و ناتوانی این رژیم و بحران عمیقی است که در برابر قدرت و عظمت مقاومت و غافلگیری‌های دلاورمردان مقاومت با آن مواجه است.

وی گفت: ما مسوولیت حمله به غیرنظامیان را متوجه دشمن صهیونیستی می‌دانیم و تاکید می‌کنیم که مقاومت به دفاع از ملت قهرمان خود ادامه می‌دهد و ارتش رژیم اشغالگر را شکست خواهد داد و این رژیم را از ادامه جنایات و کشتارها در حق ملت فلسطین بازخواهد داشت.

ارتش صهیونیستی درجدیدترین جنایتی که به پرونده سیاه خود افزود، با هدف قراردادن خانه ای در اردوگاه ساحل در غرب شهر غزه ، 8 کودک و دو زن را به شهادت رساند.

یک جنگنده ارتش صهیونیستی بامداد امروز شنبه با بمباران خانه « ابوحطب» در اردوگاه ساحل ، این خانه را بر روی ساکنانش آوار کرد و نیروهای امداد موفق شدند پیکر ده شهید و 15 مجروح را از زیر آوار خارج کنند، زخمی ها به مرکز پزشکی الشفاء غزه منتقل شده اند.

جنگنده های ارتش صهیونیستی همچنین به چندین منطقه مسکونی غزه حمله از جمله یک خانه در اردوگاه البریج را منهدم کردند. در پاسخ به این جنایت فجیع، مقاومت فلسطین با دهها موشک شهرک های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه را هدف قرار داد.

واکنش حماس در حالی است که حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی با سکوت مرگبار کشورهای مدعی حقوق بشر و سازمان های جهانی روبرو شده است . آمریکا به عنوان مهم ترین حامی تروریست های اسراییلی ، این حملات را دفاع اسراییل از خود توصیف کرده است.

نیروهای اشغالگر صهیونیستی در ادامه حملات خود به نواز غزه، مناطق ساحلی و قایق‌های ماهیگیری فلسطینیان را هم هدف قرار دادند.

خبرگزاری فلسطین روز شنبه اعلام کرد که قایق‌های اشغالگران صهیونیست به شدت ساحل غزه را هدف قرار داده‌اند که منجر به آتش گرفتن تعداد زیادی از قایق‌های ماهیگیری صیادان فلسطینی شده است.

از سوی دیگر، شبکه خبری فرانس24 در گزارشی با اشاره به تشدید خشونت ها در غزه از شرمساری کشورهای عربی امضاکننده پیمان آبراهام خبر داد و نوشت: شرکای عرب اسرائیل در مقابل فشار اعتراضات خیابانی مجبور به محکومیت حملات اسرائیل شده اند.

تشدید خشونت های مرگبار میان اسرائیل و فلسطین باعث شده برخی کشورهای خلیج فارس که از شرکای جدید اسرائیل بشمار می‌روند در معذوریت دیپلماتیک قرار گیرند و شرمسار شوند؛ همان هایی که به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی پرداخته و از امضاکنندگان پیمان آبراهام بشمار می روند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها